Halo: Fall of Reach

Discussie in 'Algemeen' gestart door Spiderstyle, 30 jul 2002.

1. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem bij Bol.com besteld, ging makkelijk, snel en met de meegestuurde acceprgiro kun je makkelijk betalen.
    De meeste boekenwinkels hebben hem niet, dus daar zou ik niet gaan zoeken. Gewoon via internet dus.

2. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had hem besteld bij de boekhandel, duurde even langer, maar nu heb ik hem ook voor maar 9,49!! Ik lees hem nu in de trein als ik naar m'n werk ga en opeens vind ik het jammer dat ik niet langer dan een uur een de trein zit. Echt heel vet dat boek!!

Iedereen die Halo vind roeleren, moet het boek echt halen! Ik wacht al op de film. ;)

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mjah klein prijsverschil :) Leuk boek ja, maar als ik zo terug denk heb ik toch liever dat er wat meer over MC in staat dan die spacebattles *spoilers*

4. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wilde ook niet de nadruk leggen bij de prijs, maar goed. Het ging erom dat ik het boek eindelijk heb.

5. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0

*wil weten weke boekhandel*

.. :) mzzl Munch and Abe

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ummm ik dacht dat ie bij mij lag.......(aanbod geld nog steeds :D ... review/goodies over???)

anyways.. dat boek kost dat 10 euro met verzend kosten!?

[edit] €10.16 zie ik [/edit]

7. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Kan ik wel zeggen, maar 't is een lokale boekhandel bij mij in de buurt. Heb je nix aan, maar voor het geval dat: ik heb gewoon een bestelformulier ingevuld. ('t is wel een framesite en deze pagina hoort in een frame...)

Let wel: elke boekhandel kan dat boek bestellen!! Gewoon dit nummer opgeven: ISBN: 0345451325 . Tijdje later kan je het ophalen zonder verzendskosten.

Laatst bewerkt: 27 aug 2002
  8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb je toch gezegd : Nee. Reviewshit krijg je niet en goodies krijg je niet omdat ik ze niet heb.

9. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed zo wouter, gewoon strak houden hoor die qwx. :+

10. jeltedj

jeltedj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, heb em wel besteld bij de boekhandel, misschien bij de american bookstore? Het boek is wel cool. Je kan hem het best lezen voordat je de game gaat spelen.

11. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eh, groentje (kwa Halo niveau, niet lullig beddoelt), heb het boek nog niet gelezen maar lijkt me wel zwaar gaaaf. Ik heb zonet een thread geopent over een site hier valt ook zwaar veel te vinden over Reach maar ook timelines.:cool:

12. johnno

johnno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het boek is wel goed, op geven moment erg voorspelbaar maar toch wel boeiend. Als je halo begint te spelen wordt het schip waarop je zit aangevallen, het boek vertelt zeg maar de intro naar dat moment toe. tevens kom je erachter wie je speelt, hoe doe persoon geworden is zoals ie is. Wel geinig.

Als je het boek leest dan zijn er inderdaad wel dingen die in het spel beter hadden gekund, maaar goed. misschien iets voor halo 2

Deel Deze Pagina