Prince of Persia

Discussie in 'Algemeen' gestart door s-xboxer, 23 jan 2004.

  1. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Die battle heb ik ook effe moeten worstelen er komt nog 1 aan maar wanneer dat vertel ik effe niet want anders is het een spoiler, die is oopk vert lastig maar gebruik je kennis en het is zo gedaan.
     
  2. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb PoP net 5 min geleden uitgespeeld en ik vind het echt zo'n meesterlijk spel. Lang geleden dat ik een spel van voor tot achter met zo'n goed gevoel heb uitgespeeld.
     
  3. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    probeer de mega freeze eens :D
     
  4. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben toch maar door gaan spelen met de prince, en heb dus toch besloten uiteindelijk om hem niet te ruilen omdat ik bang was dat ik daar erg spijt van zou krijgen.
    Het is idd wel een erg tof spel als je een aantal uur aan het spelen bent.
    Dan ga je dr wel echt in op, en het ziet er ook fantastisch uit en speelt lekker.
    Beyond good en evil ga ik overigens ook nog wel een keer halen ja...
     
  5. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    na het spelen van POP 3D op de pc, had ik eigenlijk geen hoop dat POP sands of time wel wat zou worden. en wat zat ik er naast zeg ! deze game is wel zo wreed en supergoed in elkaar gezet, dat ze van mij nog wel een zooi vervolgen mogen maken. na die pc versie dacht ik gewoon dat dat POP princiepe niet geschikt was voor 3D beelden. na het spelen van sands of time weet ik dat ik er gewoon vet naast zit.

    ik heb hem nog niet uitgespeeld omdat ik nog meer toppertjes heb, en ik niet al te veel tijd heb naast mijn werk, maar ik ben zekers van plan om het spel eerlijk en zonder cheaten uit te gaan spelen.
     
  6. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel net 5 minuten gelden uitgespeeld.
    Wat is dit spel leuk man!!
    Echt een van de toppers...Het hele verhaal om het spel heen is ook erg leuk...Zeker een aanrader...
     
  7. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je ook het orgineele spel prince of persia unlocked ?

    maar hoe dan ook, de game heeft superbe graphics, en speelt als een trein. na een game zoals deze vergeet je de telleurstelling van het falen van de nieuwe lara croft game.

    ik zit vast op de savegame nadat ik die puzzel van "the defence system" van het kasteel heb opgelost (dat met die 4 palen, die je eerst een voor een naar de een a bovenste ring moet halen, en dan alle 4 tegelijk naar de bovenste ring moet brengen.
     
  8. Rutiel

    Rutiel Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Prince of Persia 69%

    Je staat in de hal waar je eerst die lichten beneden op elkaar moest richten. dan komt dat blok uit de grond en kan je er op klimmen.
    JUe moet dan die lichten boven ook weer naar elkaar toe wijzen.
    boven op de platform moet je dat licht wat uit het dak komt draaien naar die 2 spiegels die dan naar die soort vaas gaat die het licht naar beneden schijnt.
    Farah zegt dan dat je iets op de muur kapot moet slaan. Maar waar!!! Ik zie alleen dat touw daar spring ik dan op en kom weer in het midden, waar je die spiegel kan draaien, en dan zit ik vast!!!
    Waar moet je dan heen!!
     
  9. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem misschien allicht hebben maar is het zo'n spel die zeer gemakkelijk is en dat je zeer vlug kan uitspelen of is het een echte uitdaging en duurt het lang.
    de moeite of niet?
     
  10. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vond 'm cker de moeite waard, het combat gedeelte was alleen niet zo heel goed uitgewerkt en hij is mss wat kort, maar de sfeer is gewoon TOPPIE :D
     
  11. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Pop, goed maar erg slappe game, veels te makkelijk en te kort.
     

Deel Deze Pagina