Er is ook een andere Gratis Massive Multiplayer Online Voetbal Manager, genaamd Sundayleague, eerder gezegt vind ik deze veel leuker dan Hattrick. Het spel is in het Engels maar het is zeer verslavend! Elke nacht speel je een wedstrijd. Ik speel het al 2 maanden, en ben vandaag kampioen met m'n team geworden. Precies over een week begint het volgende seizoen, maar meld maar deze keer vast aan! In deze competitie zit ik: http://kitty.sundayleague.com
Ik ben er ook maar eens mee begonnen. Begrijp er nog niet zo veel van. maar ik vind de namen geweldig. Pete Zaria Ben Crobbery Ali Gator Mike Rohsopht Bill Board En zo zijn er vast nog wel een paar rare namen die ik alleen nog niet ontdekt heb. ik ga toch maar eerst een guide lezen denk ik.
Ik heb me net aangemeld... maar hoeveel van die Ali Gator zijn er? In mijn team loopt er namelijk ook eentje rond
Heb me ook ff aangemeld en ik zie wel wat ik er van vind. /edit: lolz, ik heb een Walter Melon in m'n team en ook een Rudie Voller en Tim Howard op keep. Wel een erg ingewikkeld spel op 't eerste gezicht...
Mja, vind het ook nogal oneerlijk, je moet eigenlijk geld betalen om een beetje succesvol te zijn, bij hattrick krijg je als je betaald voor supporter alleen maar nieuwe opties enzo, maar hier heb je die credits gewoon nodig om beter te worden of op hetzelfde niveau te blijven.
Naja ik laat het erbij 2 en dat zijn Hattrick en Managerzone. Die zijn proffesioneel en deze wint ik een beetje chaotisch. Tja je moet keuzes maken je
Je hebt ze echt niet nodig, als je elke keer een wedstrijd wint, dan krijg je 10 credits erbij, en als je 500 Credits wilt kopen, SMS je, of bel je. (met 500 credits kun je een zeer goede speler kopen) Ohja, als je kampioen word dan krijg je 1000 credits! (je hebt ook 30 credits nodig als je wilt trainen)
Heb me aangemeld, zal 'ns even kijken hoe het inelkaar zit. Nothing beats Championship Manager Ben trouwens trainer van Glasgow Rangers FC. Zitten er dus wel echte clubnamen in? Spelers namen zijn ook echt
Dat heeft de vorige eigenaar van de club veranderd, om je team naam te veranderen, ga naar team details.