Hey, Ik heb dus een probleem met de pc. Mijn virus scan mcafee kan niks vinden. Maar het probleem is dus, als je bijv zit te computeren dan herstart hij ineens zonder dat je het zelf wilt. het komt ook voor dat het ene keer 30 min duurt dan weer 2 uur dan weer 30 sec of 3. Ik weet niet wat het is maar als iemand enige hulp hierin kan bieden zou dit zeer fijn zijn. BVD
beschrijf je prob eens wat duidelijker en geef een specs: valt ie uit als ie zware bewerkingen moet doen???? ik denk zelf (heb het ook gehad) dat het de temp. van je proc. is vertel hier eens wat meer over en kijk of nog koelt........
heb ik ook, zet als je xp gebruikt de blauwe schermen eens aan dan zie je de fout info. bij mij ligt het aan een irq adres van me video kaart alleen ik heb het alleen tijdens het gamen dus ik heb nog geen tijd gehad om het op te lossen. bij gewoon inetten en office zooi heb ik nergens last van.
Dit probleem hebben we sinds dat we er home inplaats van windows xp professional. Maar ik heb een 2 ghz p4, GF 4 mx400 256 MB werkgeheugen packerbell pc dus de rest weet ik niet Hij herstart iedere keer weer. En nee het ligt niet aan het procesgrote zeg maar want het gebeurd gewoon ook al zit je alleen te surfen ofzo. Maar nu heb ik mijn virus scan uitgezet en paar processen van het systeem en hij draad nu al 1 uurtje.
hey dat heb ik ook eens gehad ik heb hem toen moeten formatteren omdat egt geen oplossing kon vinden. Ik kreeg daar ook niet egt de tijd voor omdat ie om de zoveel tijd opnieuw opstartte
ik heb zoiets ook gehad, alleen dan gebeurde het elke keer direct na het opstarten, heb maar geformateerd en windows opnieuw instaleren
Heb je Windows XP Professional helemaal verwijderd, dus de hardeschijf geformateerd? Of heb je de Home editie er overheen geinstalleerd?
ik heb ook een GF 4 mx400 en ik heb dan altijd een irq probleem met dat ding, zou het daar niet aan kunnen liggen dan?
Als er een irq probleem is, dan zou je videokaart een conflict kunnen hebben met een onderdeel die hetzelfde irq deelt. Dat kan bijvoorbeeld een geluidskaart zijn, of een usb-apparaat.
Nee eerst geformateerd en dan pas home geinstalleerd. Maar ik wou even een tijdelijke oplossing, ik denk dat het een virus is die mcafee niet kan vinden. ma ja we hebben ook al last van zo`n adware iets want iedere keer als je een site bezoekt of klikt ergens op komt er weer zo`n venster met reclame. Ik denk dat het door dat adware programma komt maar kan hem nergens vinden op de pc en ad aware ook al niet. Toch dan maar professional binnekort erop zetten.
zie je een schermpje met: de computer sluit binnen 30 sec af.....? of doet ie het zonder waarschuwing?......ik zit te denken dat het misschien sasservirus of lovsan is...heeft een vriend van me ook een tijdje terug gehad....je kunt even kijken op www.symantec.com en even zoeken...misschien dat daar de oplossing is....anders kan het ook een hardware conflict zijn zoals al gezegd is...