Vette xbox 2 info: Xbox 2 preview in het Nederlands Deze info is vanuit zoveel bronnen bevestigd, dat moet wel een heel eind in de richting zitten! Niet normaal meer wat een power de komende generatie gaat hebben!
blijft allemaal speculatie, en daarbij boeit het me niets, ik wil pas iets over de xbox2 horen als ie in de winkels ligt, kwou voorlopig nog wel ff genieten van mijn huidige xbox
Nja ziet er mooi uit hoor maar het is nog maar de vraag wat er van waar is. En als ik het zo mag geloven word het niets meer dan een fantastische update van de huidige Xbox, niet iets revolutionairs als de Nintendo DS...
Ben ik niet helemaal met je eens. Waarom een handheld hiermee vergelijken? Ik denk dat er toch wel wat vernieuwingen aan zitten te komen. Er is zoveel power beschikbaar straks dat hopelijk de software nieuwe ideeen kan bevatten. Ik hoop dat we straks via Live grootschalig kunnen battlen zoals in Joint Ops voor de PC bijv. Zelf hoop ik op een controller waarme je fatsoenlijk FPS' en kan spelen. Naar verluid is overigens Nintendo bezig met zwaar afwijkende nieuwe controllers. Van mij mogen ze wel een VR kitje uitbrengen, dat lijkt me stoer
Wat ik al verwachtte... Een echte HOAX! Dat schema is maanden geleden al "uitgelekt".. En is netjes geschreven in Word ofzo kijk maar eens bij die legenda, zie je die lijntjes obnder woorden? Ja? Waar ken je die van? Juist ja! Ouid nieuws en HOAX...
ach, xbox twee mag wel over een jaartje of 2, 3 verschijnen. Geef mij maar eerst weer een paar goede games voor de xbox, die kan nog best een tijdje mee.
Kevin X eens, ik lig nu al kwijlend te wachten op Halo 2.... en vindt Riddick trouwens ook helemaal gaaf... Aangaande Kevin 15: beetje bullshit, ja dat schema is al een tijd bekend, maar het feit dat het een word document is zegt toch helemaal niets? Welke van jouw bronnen zeggen dat het een hoax is? De partners kloppen, de technologie klopt en is logisch. Het artikel gaat meer over de globale richting die het uitgaat en de hoeveelheid power die je mag verwachten in de volgende generatie.
Design is nog niet bekend. Om de zoveel tijd zie je weer een nieuwe creatie. Is afwachten hoe ze het met het opslagmedium gaan doen. Heb namelijk geen behoefte aan geheugenkaarten te kopen. Als er standaard al iets in zit, waar je al een aantal cd's, savegames en content op kan zetten dan is dat weer een voordeel.
Maar 600 dollar... dan kan je dus rekenen op maar 600 euro. Dat gaat mij iets te ver. Heb deze voor 250 euro gekocht en dat zou ook een mooi prijsje zijn voor de volgende generatie (na de prijsdalingen).
k dacht dat ze m sowieso goedkoper gingen maken qua productiekosten dus zal de introductie prijs ook wel lager zijn. k denk dat M$ niet nog een keer zo'n fout maakt
denk het ook niet. we hebben het hier over microsoft he ook al wordt xbox 2 weer minder verkocht dan ps3 zal microsoft het denk ik niet opgeven (er zijn mensen die zeggen dat microsoft geen geld zal blijven pompen in een uitzichtloos project) nou geloof mij maar, ze stoppen niet voordat ze ook bij de console monopoly positie hebben (zoals ze nu ook bij OS hebben) ze hebben al eerder gezecht door te gaan desnoods tot xbox 5,6,7 tot dat ze world domination hebben