Ik vraag me dus af of B&W nu wel of niet komt want op sommige sites zeggen ze weer van wel en las ook laatst nog in een oud boekje van XBox,maar hoorde van Wouter dat het niet/wel/niet was Ik bedoel het spel vind ik echt wel ruig,dus ik hoop natuurlijk van wel,maar wil liever duidelijkheid...weet iemand meer???
B&W #1 zou eerst naar Xbox komen als launchtitle, toen uitgesteld, daarna gecancelled. Nu dat ze bezig zijn met B&W #2 wordt er ook gezegd dat deze naar de Xbox komt. gaat nog een hele tijd duren dus ff geduld
Ik d8 dat het al zeker was. Maar de titel is Black & white: next generation dus ik denk dat dat next gen. concoles slaat. je kan je anders nog even bezig houden met deze preview: http://www.xengamers.com/sections/news/7660/
ja idd dien komt als B&W: next generation op de markt maar je moet wel oppassen dat je het koopt, want op de PC waren er voor B&W1 heel tegenstridige meningen (ik von het bv een k*tspel)
jij zit met je neus tegen de pc geplakt en met je vingers aan de controller van je xbox...zegt genoeg ............. ................
maar dat is ni genoeg voor een goed spel he (en komt ie ook ni op de andere consoles ook ni, daar zullen ze ook wel rekening mee moete houden)