Ik snap het niet...win ik van de nummer 362 is de wedstrijd afgelopen worden we tegelijk gedisconnected en krijgt niemand + of - punten en dat gebeurd steeds als ik van iemand uit de top 500 win...hoe kan dit?? Ik vind het echt zielig.... Help me
top 500 vooral bij exhibition zijn allemaal cheaters of hebben hun 'eigen" manier om te winnen, eerst zachte service en dan snel naar net toe rennen, of ALEEN drop shots returnen, iedere loser heeft tegenwoordig wel zijn eigen maniertje om zogenaamd te winne, van de 10 potjes die ik per dag speel zijn 5 cheaters en of losers
als je leuke wedstrijden wil spelen moet je je aanmelden bij www.eurotopspintour.com Daar zitten geen cheaters en heb je een soort nagespeelde ATP Tour..
Klinkt als een stelletje gasten dat niet tegen ze verlies kan. En de topic starter heeft gewoon een kut verbinding naar xbox live.
cheaters zijn echt klote op xbox live (ook op online van ps2) ik was online met ps2 he allemaal van die kutcheaters die niet kunnen vallen enzo (tony hawk underground)
maar weet iemadn hoe ik dat ook kan doen? dat juh verliesd maar geen punten aftrek? dan kan ik hun ook ff flink neppen
Ik vind het echt zielig als je cheat online. Je verpest het spel tevens heel erg voor de ander(en). Ik ben een gamer die niet meer cheat sinds ik de Xbox heb. Op de PS1 cheate ik, maar nu nooit meer.
Subfly dat vind ik echt zwak als je dat gaat doen ! dan verlaag je jezelf tot hun niveau (jah ik weet et ik ben je moeder niet ) maar dan moet je hier niet komen klagen voor cheaters omdat je er dan zelf ook eentje bent ! verder heb ik helaas geen antwoord op je vraag.. mss dat Xbox live ook zoiets als Punkbuster moet hebben ofzow..