of gewoon als strealthviper zegt een nieuwe schijf erin stoppen...lijkt mij niet zo verschrikkelijk moeilijk, hardwarematig dan....hoe het met de software zit zou ik niet weten....ik neem aan dat op de originele harde schijf het dashboard staat en het stuurprogramma en hoe je dat over moet zetten??? Misschien weet stealthviper dit ook wel....
Ik had dat eerst ook, met dat tikken, altijd gedacht dat het een tijdbom was, die zouw ontploffen als halo 2 uit komt, maar nu heeft ze al een lange tijd niet meer geklaagd...
Valt zoiets niet onder de garantie? Anyway: ligt eraan wat kapot is of je savegames naar de eeuwige jachtvelden geraken of niet. In mijn geval lag het aan het moederbord en m'n savegames zijn allemaal gespaard gebleven...
Ik heb het probleem nu ook Bene cht bang dat ik een nieuwe moet gaan kopen. Hij valt buiten de garantie en hij is al is gerepareerd
Ik heb het ook, en het gaat niet meer weg. Iemand ideeen waar ik een nieuwe schijf kan kopen (voor weinig) en hoe ik 'm in kan bouwen?
Ik heb het probleem ook dat ik iets hoor tikken in m'n xbox, er is alleen nog nooit een game vastgelopen ofzo dus ik heb er geen last van. Ik heb nog wel garantie op m'n xbox zitten, moet ik MS bellen of kan ik het gewoon zo laten? (hij tikt niet aan een stuk door maar toch...)
Je kunt niet zomaar een nieuwe harde schijf in je xbox zetten. Dan zal je je xbox moeten ombouwen en daar mogen we hier niet over praten.
het is wel mogelijk zonder hem om te bouwen, zolang je garantie hebt. en je belt naar M$ dan krijg je gratis een harde schijf en bouwen zij hem voor je in.
misschien offtopic maar... ik heb nu net een nieuwe xbox gekocht...ik sluit alleen ff het stroom aan (zit nml op werk) en doe de lade open, nou is het weer een thompson drive... alle laatse modellen hebben toch zo'n samsung ding? ze hadden hem net weer binnen gekregen waar ik hem kocht..