Gta San Andreas

Discussie in 'Algemeen' gestart door baszs, 12 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    dat doe je maar in de sims |:-
     
  2. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze in de auto liggen te bonken, zal ze dan ook weer gewoon naast elkaar blijven zitten? of tog een beetje beweging inzitten? :+
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Het moet wel een beetje een cool spel zijn. Trouwens als dat kon zou ik gewoon de hele familie neerknallen. Je weet nooit wat je gangster kind gaat doen om de troon op te eisen he. Maar dit hoef er van mij part absoluut niet in.
     
  4. XeoN

    XeoN Guest

    Krijg je een soort van Godfather gebeuren in Tha Hood.;)
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Hahaha, dat wil jij zeker wel zien he;). Maarja, ik hoe me in dat spel toch niet zo met de hoertjes bezig(wat zeg ik nou toch weer:+). Ik denk meer met de politie lekker vervelen en lekker me auto ombouwen en meedoen aan straatraces. En dan naar me prachtige huis, even lekker zwemmen, rond gaan rijden, alle huizen in de buurt leegroven, verkopen, naar de tattoo shop gaan, overal tattoo's zetten, mooi kapseltje nemen en me dan helemaal volmesten. Kijk, dit is toch het leven_O_.
     
  6. AJB

    AJB Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je nu ook moet bewegen om niet dik te wordenen genoeg eten voor energie enzo maakt t op zich wel wat realistischer en tis een toffe functie maar ze moeten er niet te ver mee doordraven kommop t tis geen sims toch zeker :confused:
     
  7. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad allemaal leuk en aardig maar daar draait GTA toch echt niet om. Misschien willen ze aan de media laten zien dat je niet alleen maar mensen kunt doodmaken in dit spel, je kunt ook gewoon naar de kapper en McDonalds gaan ;) Ik ben benieuwd hoe dat dik worden gaat worden, want ik wil echt geen dikke neger die een beetje zit te puffen als die moe wordt. Heb je ook eigenlijk sportscholen?
     
  8. Überlord

    Überlord RAMMSTEIN

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zorg steeds dat de politie achter me aankomt en doodgeschoten wordt. Je speelt toch met een neger :D
     
  9. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, je hebt sportscholen waar je kan trainen om sterker te worden, conditie op te bouwen enzovoort.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik wil mijn ventje echt GIGANTISCH VET maken, en dan het allerkleinste miezerige kut-scootertje vinden, en daarmee Drive-By's gaan doen.
    Hopelijk in een coole tuinbroek ofzo... :D
     
  11. Überlord

    Überlord RAMMSTEIN

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah man, dat het vet bijna tegen de uitlaat aanhangt. En als je een wheely maakt je reet over de grond schuurt.
    Nee ik laat mijn popje enorm vermageren, neem een snoopdog kapsel, laat me in de ballen trappen zodat ik enorm hoog praat, laat me ogen ombouwen tot enorm lelijk, neem veel te wijde kleding. En dan roept iedereen me na: Freakin' black junk. En dan ga ik proberen met de bmx Mount Chiliad opfietsen.
    Kijke hoe ver ik kom :9
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Wees blij dat je dan de berg haalt:D.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    je moet je zo dik eten dat je de huisdeur niet meer uit komt :)
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    ...en dan wachten tot jerry springer je eruit komt zagen :D
     
  15. XeoN

    XeoN Guest

    Nja, een gespierde thuglife bastard zie ik ook wel zitten :D.
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Nog zo'n twee maanden en dan verschijnt de Playstation 2 versie van Grand Theft Auto: San Andreas. Ontwikkelaar Rockstar heeft echter al laten weten dat er ook een PC versie zal komen. Dit heugelijke feit zou ergens in 2005 moeten plaatsvinden, maar wanneer precies wilde men niet zeggen. Als we de online shop "Special Reserve" mogen geloven, zou de PC versie al in februari moeten verschijnen. Het proeft als speculaas met een korreltje zout, wat zeg ik, een berg zout, maar we weten hoeveel PC gamers met smart op een nieuwe GTA wachten en dan kunnen we jullie dit nieuws toch niet onthouden.
    Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas...a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.

    Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.

    On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets.

    Verder vraagt de website GTA Junkies zich af of er honden in San Andreas aanwezig zullen zijn. We hebben het dan niet over Snoop Doggy Dog en de Dog pound, maar over mens' beste vriend.




    JAAAAAH PC dat zal ook wel betekenen dat hij uiteindelijk op de xbox komt! jahoo! 8) 8) 8)
     
  17. supermike

    supermike Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ik verwacht de xbox versie dan in April
    mss 1 april :)
     
  18. Überlord

    Überlord RAMMSTEIN

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
     
  19. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Je kunt nu ook een camera bij je hebben en foto's maken. Ook is er bekent gemaakt dat je meer gewicht op een kant van je bmx kunt zetten en je kunt ook stunten. Aldus www.gamers.nl. Ook is er meer informatie over het grafisch gebied.

     
  20. Überlord

    Überlord RAMMSTEIN

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dit spel spelen. NU!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina