Battlefield 1942: Combat Unevolved

Discussie in 'Algemeen' gestart door GTA-Lover, 27 aug 2002.

1. GTA-Lover

GTA-Lover Heet nu Celtic-X

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las net op www.xboxaddict.com dat er in dit spel meer dan 20 bestuurbare voertuigen zitten. Vind ik veel! Misschien wordt ook dit spel wel vetter dan Halo (1). Alleen vallen mij de screenshots die ik heb gezien nog wat tegen. Wat denken jullie?:{

2. macksplack

macksplack Guest

spel is soooow kick ik hoop dat hij op de xbox komt met live natuurlijk zou zo kick zijn 8)

3. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de beta versie al gespeeld viel idd erg tegen.

4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    de beta versie was juist hartstikke cool!

5. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee man

6. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet t niet... Ik vind dat de gameplay vergelijkbaar is met die van MOHAA, en dat vond ik zuigen... Maar toch vind ik t af en toe wel lache om even de demo te spelen, omdat die voertuigen idd wel cool zijn. Gisteren zat mijn spawnpoint bijvoorbeeld op een groot schip, en daar kon ik dan in een boot springen, waarmee ik naar het eiland kon varen.
    Het concept vind ik heel goed, ik vind het alleen jammer dat het niet even soepel speelt als bijv. RTCW.

7. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Yep, bij RTCW kwam het gewoon op skills aan om sneller te schieten dan je tegenstander. Hier mis je zowiezo omdat de aim niet goed staat afgesteld...

EN dan moet je snel naar een tank maar dat wordt ook weer saai

8. the-X

the-X XBox is the Future.

Leuk Bevonden:
    0
    waar is de beta te downen?

9. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    die kun je niet legaal downen hoor
    en zeker ni voor op je xbox
    (die bèta was op een promotie toer speelbaar)

10. GTA-Lover

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik het over dezelfde beta als jullie heb, maar hier: http://www.ea.com/eagames/official/battlefield1942/gamedemo.jsp?state=111 (lang adres hé) zijn al een single player en multiplayer demo beschikbaar, dus als je hem wilt spelen.... Ik kan hem niet downen want mijn pc ( genaamd Senior, en niet voor niks!) is veel te langzaam voor dat spel. Ik hoop dat het nog iets mooier wordt want de graphics zijn nog niet helemaal naar wens... Het kan ook aan mij of aan de shots liggen maar het lijkt op een poort. Is het ook wel maar niet voor andere consoles, wat Turok wel is. Heeft dat spel behoorlijke graphics, want dan koop ik dees eerst.

11. GTA-Lover

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik denk weer niet na: een beta en een demo zijn verschillende dingen...8)

12. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    volgens mij wordt het een heel vet spel als het maar niet zoals mohaa gaat worden dat vond ik echt arcadeshit, besturing moet als halo.

13. mighty

mighty [VtS]MiGhTy

Leuk Bevonden:
    0
    het spel is geneens goud geworden :r

14. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    komt battlefield ook op de xbox? da zou vet zijn, tis me iig ontgaan:{

15. GTA-Lover

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die komt ook op de xdoos. Ik heb trouwens net een paar ingame filmpjes bekeken en toch is het wel stoer dat je in een vliegtuig kan!:p

16. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    in de pc demo moe je mijnen vlak voor zo'n ding leggen, kun je lache als iemand op wil stijgen

17. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Wreed spel. Ik ga het zeker kopen, maar dan wel voor de pc. Komt over een paar weken en wachten op de xbox versie en live duurt me veel te lang. Al zou het met een controller en communicator nog cooler zijn.

Tr@m$: misschien alleen de sp demo gespeeld? die zuigt vergeleken bij de mp demo.

18. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mij zeker ook een dik spel!! zag een stuk erover in de pu... deze komt zeker ook in mijn collectie!!

duitsers afknallen rulezzzzzz!!!!

Deel Deze Pagina