Hey, Ik zoek al een tijdje naar een audio setje voor mijn Stereo/DVD Speler. Ik hoef geen set van 400 euro. Ik wil gewoon een aardig geluid, liefst een beetje 5.1 achtig (Zodat je bijvoorbeeld op de xbox als je Rainbow Six 3 speelt, voetstappen hoort achter je (uit de speaker achter je dus ) Is dit wat? (Vooral Prijs/Kwaliteit Verhouding) Vriendelijke Groet, Daniel
hier kan je je xbox niet op aansluiten, verder zou j m een keer moet horen om te weten hoe die klinkt, aan specificatie's kan je niet zien hoe de set klinkt
Goedkoop is vaak lage kwaliteit en als het om zo een eenmalige actie gaat kan je vaak ook niet al te veel verwachten, maar dat is logisch met een laag bedrag. Voor een kleine kamer kan het genoeg zijn qua volumesterkte. Maar er staat niet bij welke aansluitingen erop zitten en wat voor geluid die kan produceren. Waarschijnlijk dolby prologic, maar ongetwijfeld geen sublieme surroundervaring als dolby digital of dts. Zou hem niet te snel kopen wat goedkoop is duurkoop.
Als je echt links of rechts achter iemand wil horen lopen heb je zeker een set met digital decoder nodig... Dan zal ik als ik jou was ff in Xbaza kijken want daar had iemand zn Creative set nog voor niet al teveel te koop staan afgelopen week... Dan heb én goed én (relatief) goedkoop... Succes met je keuze!
Als je 5.1 geluid wil is de goedkoopste oplossing die van Xwon, de creative 5500D of een vergelijkbaar setje met digitale decoder, dit setje van de blokker is gewoon stereo geluid over 5 boxen + een sub