.avi problemen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Blade, 24 aug 2004.

1. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Vaak als ik een filmpje download en ik het filmpje op wil starten staat er "verbinding met codec server maken" en daarna "fout tijdens het downloaden van codec". Daarna kan ik het filmpje niet zien maar heb ik wel het geluid. Dat begint behoorlijk irritant te worden en ik wil wel is weten wat er nou mis is. Ik heb de laatste versie van windows media player en ook divx.

Heeft iemand goede raad? :confused:

Laatst bewerkt: 24 aug 2004
  2. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je naar google gaan en danz zul je daar de avi codec ofzo downloaden...
    ik denk gewoon dat je ook ff op de site van microsoft kunt gaan kijken of daar codecs tussen staan ( www.microsoft.com )

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.417
    zoek anders het nimo codec pack daar zitten heel veel codecs in en download ook effe een xvid codec voor zekerheid als die na nimo codec nog niet werk :)

4. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    ok thx allebei ik ga nu die nimo pack downloaden :)

5. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat Nimo pack gedownd Built 8 alleen zie ik nu inplaats van een zwart scherm een groen scherm met vierkante vlekken van wat waar schijnlijk de film hoort te zijn. Ik heb ook de xvid codec 1.01 gedownload maar ik weet niet echt wat ik er mee moet doen.

EDIT: het is al gelukt nogmaals bedankt

Laatst bewerkt: 24 aug 2004
  6. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die zelfde groenen vlekken hoeso lukt het nu in 1x wel?

Deel Deze Pagina