save-games PGR2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gregg, 27 aug 2004.

1. Gregg

Gregg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zopas een 2de X-box gekocht omdat ik momenteel 2 adressen heb. Probleem is dat ik mijn save-games van PGR2 niet kan overzetten via mijn memorykaart op de nieuwe xbox. Het overzetten zelf lukt wel maar als ik mijn profiel open in PGR2 loopt hij vast.

Hoe kan dit, wat te doen?

2. [eNeRGy]

[eNeRGy] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het wel gelukt, misschien moet je hem nog een keer eraf gooien en er opnieuw opzetten?

Wat wel klote is dat je premium content niet mee kan nemen.

3. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is vreemd. Ik heb ook 2 Xboxen en heb PGR 2 gewoon overgezet naar m'n 2de Xbox. Ik heb er geen probleem mee gehad. Je kunt i.d.d. misschien het beste nog een keer opnieuw proberen zoals eNeRGy al heeft gezegd.

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    koop anders zo`n usb-drive-xbox-stick van datel geloof ik.. missschien wertkt dat wel:)

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het ook gehad. Als je op de ene xbox contentdownload hebt loopt hij vast bij het laden op de andere xbox. Waar je dus voor moet zorgen is dat je de content ook op de andere xbox krijgt, dan is er niks aan de hand :)

6. Gregg

Gregg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is idd het geval, heb content download op slechts ene xbox. Ben niet van plan om 2x te betalen, jammer dan.

7. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Als je eenmaal betaald hebt kun je meerdere keren downloaden ;)

Deel Deze Pagina