Sw:KOTOR

Discussie in 'Algemeen' gestart door houdoeken, 6 mei 2003.

  1. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Check deze faqs
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2004
  2. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hoe oud dit topic is. :D

    Om je maar effe snel te helpen; eerst op B drukken en dan naar de deur rennen waar Malak inging. Die kapot smashen met je lightsabre en je kan zo verder. Verdere vragen kan je trouwens in het overgrote topic in het hulp/cheats forum stellen. Meer kans op hulp..
     
  3. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 'm sinds vandaag, hijs egt wel vet! kvind alleen de menu's allemaal wat té uitgebreid. dat is in 't begin bes wel; ingewikkeld vind ik..
     
  4. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    maakt het trouwens voor de verhaallijn veel uit of je dark of light bent? ik wil nl bes wel dark worden, maar als dit in je nadeel werkt bij sommige opdrachten doe ik het tog maar niet.??
     
  5. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet zo heel veel uit.
     
  6. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    er is een heel ander einde als je Dark bent, dus het maakt echt wel uit!
     
  7. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel daar meej die opdrachten..
     
  8. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat dark gedoens is wel vet, lekker allemaal die bounty's verzamelen enzo.}:]
    oh ja, ik was in die black vulkar base, waar ik die swooper moest halen voor zo'n vent(srry, ik weet de namen niet meer, ik had dit gedaan 3 weken geleden voordat ik op vakantie ging) en toen zei zo'n groen figuur, dat ik voor hem die vent moest vermoorden en dat ik me dan dus aansloot bij de black vulkar bende en dat hij me dan zou helpen met die race. ik heb dus die vent gekilled(ik d8 dat ie davon of gadon heette) en nu ga ik terug naar de black vulkar base, maar nu vind ik die groene knakker niet meer:confused: ? mss is het wat onduidelijk, maar ik weet het niet allemaal zo precies meer|:- . kan iemand me mss toch helpen?
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2004
  9. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb 't al, ik had me vergist, ik moest hem nog gaan vermoorden|:- en als je dan de basis inloopt komt die groene kerel naar je toe lopen.
     
  10. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, Als je nog wat te vragen hebt ik weet het misschien wel.
    ben nou met de Light Side bezig.
     
  11. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    zal hier ook eens posten misschien snellere reactie..Er zitten echt wel bugs in kotor! Ik heb het spel uit kunnen spelen zonder last te hebben van bugs, maar mijn zusje heeft op haar saving een hoop rare bugs: op een gegeven moment zijn er 2 jumany's ofzo (lang geleden dat ik gespeeld heb, tis die 2e vrouwelijke jedi). Ze heeft mij op dat moment geroepen en ik heb er een extra savegame van gemaakt. Als iemand mij kan vertellen hoe ik mijn xbox op de pc aansluit (ik heb een video-in op mij videokaart). Dan kan ik een filmpje of in ieder geval een screenshot maken van die enorme bug...

    De 2e bug die ze heeft, is als ze van een planeet vertrekt, dan vliegt ze door het zwarte gat (normaal filmpje)MAAR DAN:


    blijft het beeld zwart. Ik heb lang gedacht dat het een vastloper was....

    maar dat is niet waar. Als ik namalijk op [start] druk, kom ik in het gewone menu terecht. Als ik dan naar "map" ga, dan krijg ik een map te zien die als naam heeft: " Untitled"

    Als ik via afsluit, krijg ik weer het zwarte scherm.
    druk ik echter (bij de map "Untitled" op [x](=return to the ebon hawk)) dan gaat hij laden en kom ik voor de ebon hawk weer terecht. Het beeld blijft afwezig. Als ik recht loop, de ebon hawk in, dan krijg ik weer beeld. Zodra ik echter uit de EH ga, met party selection, 2 members gekozen, dan zie ik weer niets meer, dit ligt niet aan de brightness, want die heb ik via het menu alle kanten opgezet (ik kan het menu wel gewoon openen als het beeld zwart is, en het menu zie ik dan gewoon goed.)

    Iemand al eens gehoord van deze enorme bugs? of weet iemand hoe ik mijn xbox op de video-in aansluit? Dan kan ik filmpjes van deze bugs laten zien.

    o ja, het character van mijn zusje is extreem evil, elke mogelijkheid heeft ze zo dark mogelijk gedaan. Ook volgen de 2 partymembers dat dark-personage als ze ergens heen loopt.Maar Het dark-personage volgt de 2 anderen niet als ze ergens heen loopt. Ik denk dat dit laatste bij he spel hoort, maar dat weet ik niet zeker..
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    @Reteppd: zie deze thread, specifiek over bugs in Kotor.
     
  13. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    ok bedankt
     
  14. Tival

    Tival Godlike

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel vond ik dus niet goed, waarom weet ik niet. Trok me niet. Vind star-wars HELEMAAL geweldig. Maar gewoon het speelt niet lekker, soort vertraging in vechten soms etc.
     
  15. Noodles

    Noodles Guest

    ik vond het een lekker spel en heb het meer dan 3 keer uitgespeeld 8) maar nu laat ik het ook links liggen
     
  16. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook een leuwk spel .. alleen de battles vond ikj zelf niet zo super
     
  17. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond de game een beetje traag op somige monenten maar het is idd een leuke game vooral voor de star wars freaks.(ik hoor daar dus bij)
     
  18. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog NOOIT een star wars film gezien, maar dit is gewoon een super rpg
     
  19. Tri>X<pleDIe§eL

    Tri>X<pleDIe§eL VIN DIESEL

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem gekocht in Belgie voor 20 euro.. kom ik erachter dat dus toch alles in het Frans is..dus ik kom nog niet eens die ene kamer uit zo goed is mijn Frans ;)
     

Deel Deze Pagina