Ja, ik heb er ervaring mee.
Ik heb de Arrgo ADP-730 bij Mediamarkt Amsterdam (Arena) gekocht.
Ik kwam er laatst maar toen stond er een ander merk; maar de speler zag hetzelfde uit.
Nu mijn korte review'tje:
Beeldkwalieit
Toen ik bij de Mediamarkt kwam; was het mooi om te zien, de verschillen tussen de portable dvd spelers. In Mediamarkt Amsterdam Arena, hebben ze er 6 staan. Zo zag ik dat de Panasonic van ruim 1000 (!) euro matige beeldkwaliteit had, maar toen ik die Arrgo ADP730 zie; dacht ik: Dat word 'm!
Accu
Ik heb een sticker van een accu-test nog op mijn accu staan, er staat het volgende op:
Battery Life Test (Hours)
Charge Full/Start 11.00
Discharge Full/Finish 13.30
Charge Start 14.35
Wil dus zeggen dat ze 'm op 11 uur hebben aangezet met een DVD, en om 13.30 was 'ie leeg. De batterijduur is dus 2 uur en 30 minuten.
En dat klopt; want ik heb Spiderman 2 in het vliegtuig gezien; toen ik van vakantie kwam. (Spiderman is in ieder geval al 127 minuten, dus hij gaat zeker 2 uur en 7 minuten mee. Toen was 'ie nog niet leeg; maar moest ie uit. We gingen dus landen..)
Conclusie
Een zeer goede en complete dvd-speler. De keuze voor 16 : 9, 4:3, het mooie scherm! Tevens kun je gewoon foto's op een normale (DVD)CD-r, en die bekijken. Prijs/kwaliteit is zeker in orde; omdat een veel duurdere Panasonic slechter beeldkwaliteit heeft. Nog over de gekopieerde dvd's, ik heb er alleen nog maar gekopieerde ingehad; ze werkten allemaal!
--
De speler die ze hadden toen ik 'm kocht, ziet er zo uit:
![[IMG]](http://members.lycos.nl/phptesting5/dvd.jpg)
Ik heb even omcirkeld waar je 'm aan kan herkennen; dus zoek voor zo'n model!
Laatst bewerkt: 27 aug 2004