Portable dvd player

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door StealthViper, 26 aug 2004.

1. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    hoi, Ik weet niet zo goed waar ik deze thread moest plaatsen, dus heb ik 'm hier maar geplaatst. Ik ben van plan om een portable dvd speler te halen, ongeveer zoals deze:
    Ik wil er dan iig nog wel een adapter bij, zodat ik 'm in de bus naar school kan kijken, want dan kan ik (natuurlijk) niet op de aanstekeraansluiting van de bus gaan zitten 8) . Nu is mijn vraag dus: heeft iemand er ervaring mee (van jezelf of bij een vriend ofzo) en waar kan ik 'm het goedkoopst vinden? Hier in de stad ligt er 1 voor 229 euro, ik denk niet dat er nog veel te vinden zijn die eronder zitten. En lezen ze eigenlijk gebrande dvd's? Laat alles maar weten en alvast hartstikke bedankt _O_

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kijk eens op elcheapo.nl
    kieskeurig.nl
    bij de mediamarkt hebben ze er ook een paar

succes

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Weet wel dat de goedkoopste niet de beste is. Heb zelf eens in een winkel bij die dingen staan kijken, maar vind de kwaliteit nog niet supermooi, bij de meesten zijn de ondertitels al onduidelijk. Kijk eens bij verschillende electronicawinkels of bij Halfords of iets dergelijks. Daar zijn ze te koop en zie je snel de prijs(verschillen).

4. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    ok, bedankt voor de tips. Is er toevallig ook iemand die er al ervaring mee heeft (bv. hoe lang de accu meegaat?)

5. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb er ervaring mee.

Ik heb de Arrgo ADP-730 bij Mediamarkt Amsterdam (Arena) gekocht.

Ik kwam er laatst maar toen stond er een ander merk; maar de speler zag hetzelfde uit.

Nu mijn korte review'tje:

Beeldkwalieit

Toen ik bij de Mediamarkt kwam; was het mooi om te zien, de verschillen tussen de portable dvd spelers. In Mediamarkt Amsterdam Arena, hebben ze er 6 staan. Zo zag ik dat de Panasonic van ruim 1000 (!) euro matige beeldkwaliteit had, maar toen ik die Arrgo ADP730 zie; dacht ik: Dat word 'm!

Accu

Ik heb een sticker van een accu-test nog op mijn accu staan, er staat het volgende op:

Battery Life Test (Hours)
    Charge Full/Start 11.00
    Discharge Full/Finish 13.30
    Charge Start 14.35

Wil dus zeggen dat ze 'm op 11 uur hebben aangezet met een DVD, en om 13.30 was 'ie leeg. De batterijduur is dus 2 uur en 30 minuten.

En dat klopt; want ik heb Spiderman 2 in het vliegtuig gezien; toen ik van vakantie kwam. (Spiderman is in ieder geval al 127 minuten, dus hij gaat zeker 2 uur en 7 minuten mee. Toen was 'ie nog niet leeg; maar moest ie uit. We gingen dus landen..)

Conclusie

Een zeer goede en complete dvd-speler. De keuze voor 16 : 9, 4:3, het mooie scherm! Tevens kun je gewoon foto's op een normale (DVD)CD-r, en die bekijken. Prijs/kwaliteit is zeker in orde; omdat een veel duurdere Panasonic slechter beeldkwaliteit heeft. Nog over de gekopieerde dvd's, ik heb er alleen nog maar gekopieerde ingehad; ze werkten allemaal!

--

De speler die ze hadden toen ik 'm kocht, ziet er zo uit:

Ik heb even omcirkeld waar je 'm aan kan herkennen; dus zoek voor zo'n model!

Laatst bewerkt: 27 aug 2004
  6. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Echt hartstikke bedankt voor deze review, ik ga op zoek naar dit type _O_

7. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    No Problem.

Was trouwens vergeten te vertellen dat 'ie ongeveer 300 euro kost. (Bij Mediamarkt Adam 299,--)

8. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal ik maar eens gaan kijken bij de mediamarkt :9

Deel Deze Pagina