ik ben mijn pa's pc beetje aan het schoonmaken en bevrijden van de kwelling van stof, nu wil ik de orginele P4 koeler eraf halen maar dat lukt me niet, ik heb die 2 witte beugels overgehaald en hij zit veel losser maar ik krijg dat kelere ding er niet af weet iemand hoe wel? en dan mijn 2e vraag: nu we toch over P4 koelers bezig zijn, welke koeler is het beste, geluid maakt me niets uit als ie maar koel is en betaalbaar alvast bedankt
Heb even in de handleiding gekeken: 1. Open both clip levers (heb je al gedaan dus) 2. Insert flat head screwdriver between fan shroud and clip frame. Push screwdriver down until it hits the clip hook. 3. Push down on the clip hook and simultaneously rotate the screwdriver towards the fan heatsink to free the clip hook from the retention mechanism. Repeat this process for the remaining clip hooks. Then, remove the fan heatsink. Wat de koeler betreft, de Zalman CNPS7000B-ALCU is een zeer goede koeler. Koelt heel goed, en is ook nogeens stil, maargoed, geluid maakte niet uit
die 3 pin had ik al meteen er uit gehaald en ik ken dat dat je het vergeet elke keer als ik een zijpaneel van mijn pc eraf moet halen bijvoorbeeld
http://www.performance-pcs.com/cata...d=875&osCsid=cc046fa8072ec714bd3559ba29157ec6 beste luchtkoeling op dit moment, niks is beter. Kost je alleen een dikke 50 euro