Bwahhahahhahhaa, jij roelt! Uitzondering qua je leeftijd voor jou, omdat je een onbevooroordeelde eerlijke verstandige gamer bent.
SNap die gamespot lui echt niet. Geven ze een 7 voor gameplay en 9 voor graphics . Denk dat het beter andersom kan zijn. Nou jij iedereen heeft een eigen mening. Maar eh Xenior. Waarom is de xbox nou het beste keuze. VErtel mij dan waarom dat zo is. Meeste mensen vinden bepaalde xbox games gewoon niks aan of denk je dat IEDEREEN hetzelfde smaak zou moeten hebben. Nee ik dacht het niet. Zou een saaie wereld zijn zo
Sorry hoor maar je denkt toch niet dat ik die discussie met iemand aanga die zichzelf smash brother noemt....das bij voorbaat een verloren zaak. Enneh..Ikke, over een paar dagen denk, ga ook ff bij de makro kijken wat ie kost en als dat niet aantrekkelijk is haal ik zo'n voordeel groot bundel ding pakket uit Amerika. Waar laat ik em alleen.... *Past niet tussen mijn xdozen in.
Bwahahahhaha, neej dat niet. Toch past ie echt niet. Dat doet me denken aan een thread die ik moet starten over zo'n scartgeval waar je meerdere kabels in kan hangen, weet iemand die dit leest of dat ook bestaat met RGBsignaal?*Kseen was begonnen met tikken en verwoest zo deze thead...snorrie. Over 3 postjes heb ik het weer over het onderwerp.
Jah, kweet...handleiding van Conrad lezen? Ik hoopte meer op iemand met een strak antwoord. Kweet kweet, beejje lui. Toch bedankt.
omdat de graphics op de xbox beter zijn, xbox live, betere spellen ook voor de toekomst Wtf slaat dat nou weer op. Graphics beter. Poepoe zo hey alsof dat het belangrijkste is van een spel. Gameplay uber graphics. Xbox Live. 1 woord: WAUW!!!!! Nee echt is wel mooi enzo, maar hou het liever bij de pc Betere spellen: Is jouw mening. Ze hebben allebei een goeie lin-up. Tenminste dat ligt eraan wat voor soort spellen je houdt. Maar ja ff ontopic: Ik ga dit spel ckers kopen. Mario ownzzzz. Hoe debiel, uitgemolken, stom het ook is. Mario Rullez them all Jullie kunnen wel stom gaan reageren, maar dat komt omdat dit een feit is. Alle mario spellen waarom gewoon echt thebomb. Noem maar 1 mario spel waar mario de hoofdrol in zat wat heeft gesuckt