[XOne] live! zonder creditcard?

Discussie in 'Games' gestart door snike888, 28 aug 2004.

1. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

ik heb nu zo'n trail kaartje en ik vraag me af of je je ook kan aamelden op live! zonder Creditcard want mijn ouders zijn namelijk bang dat er misbruik word gemaakt van hun nummer dus ik hoop dat ik antwoord krijg
    dirk jan,

2. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of je zonder cc een trail kan gebruiken, maar ik weet wel dat MS een zeer betrouwbaar bedrijf is. er zal dus geen misbruik worden gemaakt van de cc. je kan het ook blokken via je je xbox.

3. Thrillseeka

Thrillseeka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat zal niet gaan maar je kan wel gebruik maken van Xlink kai of Xbconnect want dat is gratis.

4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170

idd toen ik tegen mijn vader zei dat ze er echt wel nix mee zou gebeuren omdat het van ms was ging het in 1 keer heel wat makkelijker met de cc :D
    en omdat er volgens mij nog nooit iemand problemen heeft gehad met een cc :)

Laatst bewerkt: 28 aug 2004
  5. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ook voor de 2 month trail heb je een credit card nodig.
    Er wordt zeker geen misbruik van gemaakt zoals Heavy-gear al schreef. En je hoeft niet bang te zijn dat er onverwacht geld wordt afgeschreven. Veel downloads zijn gratis en als er een download is waar je voor moet betalen wordt het van te voren duidelijk aangeven. Als je ergens voor betaald krijg je een mail met een overzicht van wat je hebt aangeschaft.

6. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken het probleem van snike888! Mijn vader wil ook zijn cc niet afstaan. Hij is bang dat een werknemer van microsoft zijn cc zou kunnen pluderen |:- :mad: :'-(

7. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    hoe werkt xbox connect dan ik heb wel iets gelezen en ze zeiden dat je een router nodig heb maar die heb ik niet ook geen hub kan het dan nog steeds?

8. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heeft hij dan een cc? Overal waar je betaald kan er wel een werknemer zijn die zijn cc plundert :confused:

9. DJ Appelmoes

DJ Appelmoes 't Overkomt je

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je vader ook meteen stoppen met tanken, want de Shell-medewerker zou wel eens zijn cc kunnen plunderen. Etc etc...

Als er één bedrijf is dat zich geen misstappen met cc-gegevens kan veroorloven, dan is het MS wel. En als al die papa's nu eens eerlijk worden en gewoon zeggen dat ze geen zin hebben dat hun zoon (ook nog eens) met de Xbox online gaat. Want veiligheid is echt een drogreden. Dan kunnen ze beter hun cc meteen in de vuilnisbak gooien. Wel doormidden knippen, want anders plundert de vuilnisman 'm weer.

Heb net een dochter van een maand, maar als zij online wil op mijn creditcard... Paps vindt het best. Als ze het maar wel terugbetaalt :+

10. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    :+ lol

Men ouders hadden er eigenlijk geen problemen mee. alleen content moet ik terugbetalen :)

11. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ouders (vader, moeder bemoeit zich er al helemaal niet mee; hehe) doen ook niet moeilijk als ik ze maar gewoon terug betaal...Maar volgens mij zijn CC's vandaag verzekerd ofzo tegen aankopen die je zelf niet doet... ofzo iets.. (moet je dat natuurlijk wel kunnen aan tonen :p) Maar ik vertrouw MS wel...

12. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Not possible, ik heb zelf ook geprobeert maar kon niet, ik wou een 2e account maar kon ook niet zonder cc!

greetz wooly

13. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    stom

hun kan het echt niet boeien dat ik zo'n beetje al €60 heb uitgegeven aan een router en een kabeltje naar m'n kamer ik ga ze gewoon dwingen en hopen op een wonder _O_ O-)
    maar ik vind het nog steed vet matig of niet? :mad:

Dirk jan

zullen ze wel niet zo prettig vinden dat ik dit allemaal loop uit te kramen :p

14. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    geen nut

mijn pa en ma zeggen:
    "je moet is tevreden zijn met wat je hebt en niet steeds weer wat nieuws willen" ik vind dit natuurlijk nergens op slaan want: A het is mij geld en B: ze lijde er geen verlies aan dus ik moet nog een maandje w88 en guess what:
    dan is mijn proef periode afgelopen :mad:
    wat nou het stomme is: ik mag wel een nieuw spel ruilen :confused:
    tss |:- }:]

16. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Die ouders ook altijd ;)

17. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Kom op mensen WTF is een trail kaart?

Leer engels en noem het gewoon een trial, scheelt je weer een tiende op je overhoring.

18. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik voel me best lucky. mijn pa vond het helemaal niet erg dat ik zijn cc opgaf en hij betaald ook nog is voor alle kosten en dit allemaal door 1 keer te vragen. ( behalve premium ofcourse )

19. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    je je pa is zelf zeker ook gamer of erg rijk

[anders doe jedat niet zomaar]

20. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0

Je hebt gelijk, maar ik zit toch al lang niet meer op school en we weten allemaal wat er bedoelt wordt. :)

Deel Deze Pagina