Tom Clancy's Rainbow Six 3: Black Arrow

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sora, 6 jul 2004.

  1. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    in zo`n geval maak ik maar ff gebruik van de score board glitch (spijtig genoeg wat laat tot dit besluit te gekomen)Ik heb geen zin om me stats (vooral ratio dat vind ik gewoon leuk omdat te verbeteren elo kan me niks schelen) te laten verkl*ten door een stelletje idioten die niet de skills hebben om gewoon te winnen
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    denet ook ned servertje nooit eerder geweest was vage clan kindjes van 12/13

    kom we gaan spawncampen ik zo NEE
    was in retrieval.. ik pak die cannester stand was 1-1

    hun lekker boos op mij maak die 2-1 ik niet doen winnen ze niet :) hehe
     
  3. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik begrijp niks van die game, het ene moment maak ik gemiddeld 3 kills per potje, het andere is het alsof ik op kleiduifen met buitenboordmotor schiet. Ik vind het een leuke game, maar het is eigenlijk best een wanprodukt: veel fouten, houterige animaties en blurry textures. Hij is leuk op live, en ziet er aarcig uit, maar zonder live was het eigenlijk niks waard geweest.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 aug 2004
  4. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Ego, besef je wel dat je nu lager bent dan spawnkillers?
     
  5. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Tja, spawnkillen. Je hebt een anatal trieste spawnkillers die op een spawn blijven zitten en direct mensen afschieten, dat is irritant! En dat voor een score, die niks betekend.

    Nog irritanter vind ik de mensen die kwaad worden als je een keer langs de spawn komt bij bijvoorbeeld total conquest of retrieval. Zo had ik iemand die met retrieval langs zijn eigen spawn liep. Ik liep achter hem en schoot hem neer om die cannister te pakken. Spawnen er dus direct twee lui, moet je dan jezelf opblazen omdat je bij ene spawn terrecht komt? NEEN!

    Het irritants vind ik mensen die steeds direct op hun achterste poten staan en spawncamper roepen terwijl ze zelf flink bij een spawn van ene ander rondhangen. En geloof me, die mensen zijn er in grote hoeveelheden.

    Gewoon spelen en niet teveel zeiken lijkt me voor de hand liggend.
     
  6. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Toen ik RBS speelde dacht ik dat ik in BA ook telkens TS zou spelen omdat ik op die andere game modes toch zo uitgekeken ben.

    Maar het tegendeel bleek waar. Ik speel nu bijna alleen nog maar Total Conquest. Geen gezeik met "dood, 10 jaar wachten totdat je weer mag beginnen) maar na 5 sec weer respawnen en revenge kunnen nemen. En het is toch wel één van de spannenste game modes wat zo kan bijdraaien dat je eerst nog aan de winnende hand lag en 2sec later je als de donder naar een sataliet moet gaan wil je die tijd nog halen _O_
     
  7. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jeroen hierboven net zegt, zpreekt mij ook zo aan bij dit spel. Ik was ook verslaaft aan TS, maar ik vind TC leuker, omdat je moet samenwerken en je er in de laatste seconde van transmissie tog net kan verliesen of winnen, en je valt de hele tijd aan.
     
  8. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    He Sora ik meen mij nog een zekere speler bij splintercell 2 te herinneren die ook de hele tijd wegging als hij verloor (voor de patch)
     
  9. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    man lees ff goed ja? :{
    Het gaat over de elo glitch niet over een spel van een paar maanden geleden!
    tsss, slaat echt nergens op om dat nu naar boven te halen, heeft helemaal niks met elkaar te maken.
     
  10. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is ook zielig om vlak voor het einde van een ronde om dan weg te gaan als je ff wat minder heb gespeeld dat je deaths er niet bij komen. Ze moeten gewoon doen dat het er gelijk bij komt. Niet pas na afloop van een ronde.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2004
  11. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja die fout maakten ze ook in de originele. Dat ze er niet van hebben geleerd...
     
  12. Samtex NL

    Samtex NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    blackhawk

    ik kan ook herrinneren bij cs dat jij elke keer leaved als ik je neerknal
    en jij hoste en dan ik kill je en je kicked mij en een vriend

    dus lul nie

    kheb trouwes net ba besteld op gcshop
    lijkt me wel een leuk spel
     
  13. NimroD

    NimroD Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook net besteld, samen met een live kitje :D
     
  14. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel raar dat me kills ineens met 200 zijn gedaald? Maarja gaat me ook niet echt om..
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is jullie defentie van spawrape eigenlijk ben wel beniuewd waar bij jullie de grens ligt
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2004
  16. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    wat er nu gebeurd in bijna elke server is gewoon triest. mensen gaan gewoon constant op je spawn staan te mikken. je moet gewoon niet in de buurt komen van de spawn van anderen echt f*cking triest!
     
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ut wint nu zelfs aan populariteit bij clans tcc bijvoorbeeld

    ik vind trouwens spawnrape al beginnen bij het opsluiten van mensen in hun spawn en dan als ze er uit proberen te komen dat ze 1 voor 1 worden afgeschoten
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2004
  18. Trossarms

    Trossarms Guest

    ik had het ook we liepen gewoon 1 keer voorbij hun spawn zij hun de rest van het potje bij onze spawn gebleven
     
  19. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, ik weet niet hoe het komt, maar heb het spel bijna een week niet meer gespeeld :eek:.
     
  20. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al een aantal keer gehad dat je aan het lopen bent en dan je xbox blijft hangen. Hij leest de dvd dan weer en sta je gewoon stil. Wat mij dat altijd overkomt is, dat als ik weer kan bewegen, dat er dan toevallig gelijk iemand voor me neus staat die me afknalt.
     

Deel Deze Pagina