muis

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pascal, 28 aug 2004.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb nu nog zo'n bagger muis met een balletje(ja echt 8) ) En ik word gek van dat ding, dus wil ik wel eens aan een optische muis. Hij hoeft niet draadloos te zijn. Ik gebruik hem alleen voor internet, dus ik hoef geen ding van 40 euro ofzo. Gewoon een dingetje van een beetje bekend merk, en kwaliteit. Nou vroeg ik me af wat jullie met deze eisen een goede muis vinden. Geef ook ff aan waarom je hem goed vind, en de min en plus punten. Trouwens de muis die ik nu heb is deze(ja lach maar hard :p ):

Laatst bewerkt: 28 aug 2004
  2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Voor internet is een muis met een balletje tog ook goed :eek:? Ik heb er ook 1 :p

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Niet die van mij. Dat ding neemt namelijk de bovenste laag van mn muismat mee, en daarom moet ik hem steeds om de maand open maken en legen 8) Nee zo erg is het ook weer niet, maar die laag word zeg maar platgedrukt op die wieltjes aan de binnenkant. En dan moet ik het iig wel om de maand eraf halen, en dat is een onwijs gekut. En als hij niet schoongemaakt word, dan gaat hij piepen 8)

4. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    gewoon een Logitech dingetje kopen...

ik werk er zelf ook mee, en hij werkt perfekt, en ligt lekker in de hand

neem er wel eentje met een 'scroll-balletje'... ontzettend handig

5. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    als je de goedkoopste logitech optische muis koopt ben je ongeveer 20 euro kwijt en die zijn gewoon goed. en voor een paar tientjes meer heb je er al met meerdere knoppen

6. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een Logitech. Ik heb er € 20,- voor betaald en hij werkt prima.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja ik heb er dus alleen 1 nodig om te internetten, dus meerdere knoppen zullen niet nodig zijn. En de goedkoopste van logitech met mijn eisen(de Pilot optical mouse) is bij lgitech incl verzendkosten 25 euro. Er is maar 1 winkel waar hij iets goedkoper is(scheelt 67 cent) en daar heb ik nog nooit van gehoord. Dus misschien eerst maar ff hier in de stad checken of ze hem ergens goedkoop hebben liggen. Maar kom maar gerust nog met suggesties hoor.

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb ook een Logitech muis en toetsenbord..toen ik hem kocht was die nog 300 gulden :confused: ik weet het is ziek maar die muis is zwaar chill, toetsenbord trouwens ook. alleen wel 6 batteryen nodig 8)

9. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook zon optisch dingetje en vanaf het begin ging ie al zo nu en dan "flippen". zo ben je het ene moment in ut2004 nog aant ownen, het andere moment kijk je opeens omhoog en ben je rondjes aant draaien :{ . beetje irritant maar gelukkig gebeurt dit niet al te vaak. (als iemand nog een tipheeft: pls give)

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Van welk merk, en welk type? Iig weet ik dan dat ik die NIET moet kopen. :+ Mja bij mij op school heb je ook van die muizen die soms beginnen te flippen. En dan best vaak :{ Echt kut als je ff xbw wilt checken in een saai les waarbij je de pc gebruikt.

11. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Koop een trackball muis, die zijn zo extreem relaxt als je er eenmaal aan gewend bent

12. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1

Ik heb ^^ van logitech :p Werkt perfect!

13. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een heel simpel logitech dingetje. optisch en wel met draad, 2knoppen en een scrollwheeltje. volgens mij is het de simpelste optische muis van logitech.
    (kheb geen zin om nou die naam ervan op te gaan zoeken, miss doe ik dat morgen wel. kben er nu te lui voor :{ )

edit: blijkt dus even dat ik niet zo lui ben als dat ik dacht.

volgens mij is het de pilot wheelmouse.

Laatst bewerkt: 29 aug 2004
  14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Idd is die pilot ptische muis de goedkoopste die ze bij logitech hebben. Maar is goed genoeg voor mij. Ik denk dat ik er maandag maar ff 1 ga halen bij de mediamarkt ofzo. Tenzij iemand een betere suggestie heeft met de zelfde prijs? :9

15. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ehr dat is dus de muis waarmee ik problemen heb... dus die wil je dan liever niet denk ik _0/

Deel Deze Pagina