mooie actie's in een game

Discussie in 'Algemeen' gestart door guAsTo, 28 aug 2004.

1. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    heey,
    ik zat pas met een vriend halo te spelen( _O_ ), wij hebben heel erg gelachen :+. wij hadden ook hele mooie actie's :

(allemaal in halo met lagendary)

1) level 3: allebij snipe, hij mikte op een slapent monstertje, ik op eentje met schilt....3...2..1. tegelijk de trekker. echt een helemooie actie bijde monsters waren down, toen ruchen!!

2) level..: ik zag een groot monster, ik had al een paar schoten gelevert maar nog niet veel. ik keek in 2x zoom met pistool, ik schoot 2x op het hoofd zodat hij mij zag en achter mij aan kwam. dat deed die niet, lag die daar op de grond (dood)

:cool: level 3: ik vecht tegen groot monster, heel mijn stingler leeg. ik sloeg hem tegen zijn kop aan en hij was neer. mijn vriend was ook aan het rotzooien met zo'n groot monster, ik loop naar da monster toe, hij schiet gewoon door. ik sla en hij. weer 1 monster neer

{alleen zo vaag is dat wij nooit team maten hebben, die zijn altijd dood :confused:)

zo werkt het ongeveer ok??

graag spel en/of level bij vermelden, zodat wij weten waar je het over hebt

2. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar de fok heb jij het nou weer over, dit zijn totaal gewone dingen die je in bijna elke sessie wel tegenkomt, en WTF is een stingler nou weer, bedoel je soms de Needler?!

btw: help die marriniers dan ook wat, let ook op wat hun doen en geef hun dekking, dan gaan ze niet zo snel dood.

3. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als je op je marines let dan gaan ze best erg lang mee!

4. Marnixio

Marnixio World Of Warcraft

Leuk Bevonden:
    0
    Nederlands leren is ook een vak :+ ;)
    En al mijn acties in games zijn altijd mooi 3-)

5. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Hele nuttige thread!

whehehehehehe.......

/Mod "Hehe, nuttige post." :{
    Post zinnig of post niet de volgende keer. - Orcrist

Laatst bewerkt door een moderator: 29 aug 2004
  6. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heej leuk verhaaltje :) maar ff tussen haakjes, waar the fuck heb je het over 8)

7. Victor

Victor Guest

wha heb je het over?

8. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    die dingen zijn helemaal niet specialer dan anders hoor..
    iedereen heeft dit minstens 20 keer gehad :confused:

9. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    of zelfs vaker...

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Laten we ff ontopic gaan...om nou 10 keer tezeggen van ik snap dat niet, vink ook zo sneu..tis toch niet zo moeilijk om dit te begrijpen :confused:

Ik vond dat ik laatst wel een toffe actie had met PGR 2...op die laatste baan bij de ultimate Series..Nurburging, ik reed daar met mn Mercedes CLK GTR. na 1 ronde stond ik dus achter met 12 sec, (ja ik weet het dat is aardig veel) maar twas wel op Platina :D....in de laatste baan reed ik als mn leven er van afhield, en het lukte me :D Die auto die eerste reed maakte namelijk veel fouten (die auto krijg je als je alles op latina speelt...hmm, die TVR Cabera speed 12 ofso). ik heb de race dus tog mooi op Platina gehaald en ik heb der een geweldige replay aan over gehouden...

Dit is toch de bedoeling Donald duck ?....

11. Deathrow JJ

Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

Leuk Bevonden:
    0
    Mooiste actie bij Deathrow. Freaking one timer onderschept van tegenstander, passen en gelijk weer one-timer maken

12. Noodles

Noodles Guest

ik heb gisteren ook halo gedaan met z'n vieren en geowned :D

13. [SSS]Whisp

[SSS]Whisp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    same goes for mine , maar toch de vetse actie was dat ik en mn zusje in the truth and reconsiliation allebei op een jackal schoote (nouja op zn schild) en beide bullits kaatsen af in andere richtingen en raken allebei een elite door de kop (das toch pure luck@!) :) :)

14. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ehm ik ben wel eens ge-owned door mijn 9-jarige zusje in DOA3 :eek:

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja en ik door een kennis haar dochter van 5 jaar ook met DOA 3 :'-( neen dit is niet leuk :mad:.....

16. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij Rainbow six 3 wel eens wat leuks meegemaakt.
    Ik was online Team survival aan het spelen met allemaal Engelse gasten (wat een grappemakers). Op een gegeven moment waren er van alle 2 de teams nog maar 1 pesoon over (komt wel vaker voor). De laatste spannende seconden werden afgeteld en net bij de laatste seconde kwamen ze elkaar tegen en schoten elkaar tegenlijk dood. 8) Nou dat dus. 8)

Laatst bewerkt: 29 aug 2004
  17. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Whaha, gister even een uurtje ofzo Vice City gespeelt.

Ik deed mee met 1 van die races van sunshine auto's, en ik verloor.
    Dus pissig als ik was, ging ik een beetje op andere auto's schieten, beuken etc, tot dat op een gegeven moment m'n auto in de fik vloog.
    Ik stap uit, en sprint een stukje v/d auto weg. Ik had ondertussen een ster gekregen, en er holde een smeris achter me aan. Opeens kwam er zo'n rooie sportwagen op mij af rijden. Het was geen politie cheeta, dat kon trouwens niet gezien ik maar 1 ster had, en hij had het op mij gemunt!
    Dus ik sprint aan de kant, want die auto kwam met een verschrikkelijke rotvaart op mij af, maar ik wist 'm goed te ontwijken, tot ik op een gegeven moment op een recht stuk weg liep, en hij ramde me vanachteren, waardoor mijn health van 100 naar 17 ging, en ik een *sprong* door de lucht maakte van ongeveer een stuk of 15 meter in-game, 15× normale springafstand zeg maar, en de landing deed geen pijn, en hij maakte ook geen koprol, dus het spel herkende het waarschijnlijk als een normale sprong?

Hoe dan ook, mat mijn 17 HP rende ik snel zo'n gebouw op (bij de malibu-club omhoog, aan de rechterkant), en vanaf een verhoging keek ik met met m'n sniper wie mijn belager was.
    Bleek dat het gewoon een normale NPC was, alleen een stuk aggresiever dan de normale politiewagen.

Maargoed, hij bleef tegen die verhoging beuken, totdat hij vlam vatte, en explodeerde, mij mij erbij, want ik stond er vlak boven..

Hoezo had die burger het op mij gemunt?

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik probeer ze altijd zo lang mogelijk levens te houden. Het zijn toch je teammates, en 1 van de weinige levende mensen in de Outhern Colonies (de planeten buiten de aarde dus)

19. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb is een keer bij doa3 een vette combo gemaakt in tag battle echt meesterlijk was die.

20. [SSS]Whisp

[SSS]Whisp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn zusje schopt kont in doa 3 . Ze owned mij altijd (ik ben zelf nie iemand die veel doa 3 doet dus zo verrasend is da nie) en dat is best wel lol (gamend zusje dat je kan ownen _O_ ..waar bleven ze al die tijd!?) , maar haar vetste move was een of andere combo waar ze mij een stuk of 5 keer (met een perfect!!!!) mee heeft afgemaakt

Laatst bewerkt: 29 aug 2004

Deel Deze Pagina