Zoals jullie weten, is official xbox magazine de engelse versie van xbox magazine. Bij het official xbox magazine (uk) zitten ook elke maand gamediscs. Official xbox magazine verstuurt ook naar mensen in europa, en ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met een abbonement in nederland ( hoe lang duurt het voor je het hebt, zijn de discs [pal] etc.) mvg, Soulfighter
ik heb er een abbo op ik het duurt ongeveer 1en een halve week langer maar zo veel maakt da vind ik nie uit en de discs zijn pal
Domme vraag of de discs pal zijn, heel europa heeft pal! Nu dan tog over pal word gepraat, laat ik er eens een zinvolle vraag over gaan stellen in een nieuwe tread. greetz wooly
och ik koop het engelse oxm en in europa heeft men PAL dus je hebt zowiezo PAL Ik heb geen enkel abbo, ik koop het gewoon bij de gazettenwinkel.
Ik ben ook van plan om lid te worden bij de official xbox magazine (uk) weet iemand hoe duur het kost per maand/jaar?
maar dan kan je nog kiezen bladen te skippen die het dus echt niet waard zijn om te kopen, zoals de laatste tijd zijn er nou niet echt benoemswaardige games op die demo cd's
waarschijnlijk niet, bungie is niet van plan om een demo uit te geven van halo2, misschien komt er nog eentje na de release van het spel maar je moet er niet op rekenen
opbrengsten gaan dan omlaag, ligt eraan wat de demo ondersteunt natuurlijk maar ik denk dat bungie het spel exclusief wil houden
lol als een demo de opbrengsten omlaag zouden brengen zouden ze toch niet bestaan! ik denk eigenlijk dat halo 2 niet gepromoot hoeft te worden omdat het al zo bekend is ?
de opbrengsten gaan zowiezo niet omlaag als het spel al gereleased is want als het spel zwaar blijkt tegen te vallen dan weet iedereen dat toch al lang na de reviews (en als je nou een demo uitgeeft, voor de release van het spel, en hij valt zwaar tegen dan koopt niemand hem, zonder die demo koopt wel iedereen hem want ze hebben dan nog geen reviews gelezen ook dus denken dat ie geweldig is). Maar Bungie geeft zelf als reden dat ze nix van de verhaal lijn willen vrijgeven, waarom er dan geen multi player demo komt? Geen idee...
zon multiplayer demo meot live enabled zijn, ik denk niet dat ze die zomaar 'gratis' bij het xbm doen bovendien zou de oplage te klei nzijn