THPS3 vs Aggresive Inline

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 25 aug 2002.

1. DaKillaBee

DaKillaBee gameshut.nl

Leuk Bevonden:
    0
    k heb hem net geruild voor iss2. Ze hadden niks anders wat ik nog niet had....

2. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelukkig nog geen problemen gehad met AI, en er trouwens bij mij (gelukkig) nog nooit een spel vastgelopen. :)

3. Neejoh

Neejoh Buffy-addict :P

Leuk Bevonden:
    0
    Tony!!!! Ik ben echt verslaafd eraan :) Het is dat ik hem al voor de pc heb, en ik niet om kom in het geld om hem óók nog voor de X te kopen, maar ik vind de game super!

AI heb ik nooit gedaan, maar heb er al het een en ander leuks van gehoord. Ben benieuwd hoe ik hem vind, ben benieuwd iig!

Laatst bewerkt: 28 aug 2002
  4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ben bijna zeker nu dak THPS3 ga kopen..

5. Neejoh

Leuk Bevonden:
    0
    Zal zeker geen slechte keuze zijn :+

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Goejzo!:)

7. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    hehehe, ik heb nog geen negatief ding er over gelezen! En het belooft honderden uren aan phatte gameplay, wat wil je nog meer! :D

8. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    we zijn ook allemaal erg verbaasd dat je hem nog niet hebt. ga halen dan! maar vergis je niet, het wordt nog hard studeren om uiteindelijk de 500.000 punten trick combo's onder knie te krijgen ;)

9. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad jah. Sommigen lukt dat uberhaupt niet, dus weet wat je koopt.

10. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AI is echt voor de thps3 diehard die master combo's kan maken want AI is veel groter en uitdagender

11. Zooi

Zooi Reserve Modje

Leuk Bevonden:
    0
    Voor Zooi is er geen THP3 vs AI, gewoon allebei spelen en van genieten. Ik heb AI nu ook eindelijk en ik moet zeggen dat het me helemaal niet tegen valt, levels zijn mooi en groot, veel targets, leuke manier van spelen (juice-meter) en loopt net zo soepel als THP3. Lekker tussendoortje terwijl zooi wacht op THPS4 :9

12. ThaFrag

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies. Ik vind AI alleen maar positief :)

13. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    muhhaa aggressive inline roels.

14. Neejoh

Leuk Bevonden:
    0
    My thoughts exactly :p

Al heb ik AI niet eens ;) Ik wacht ook nog steeds op Tony4!

15. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind AI 10 keer zoveel uitdagender dan thps3 want die had ik binnen 2 dagen uitgespeeld met het eerste ventje en hier heb ik het eerste level nog niet eens 100% want dat kan nog helemaal niet. Dat noem ik nou gameplay:D

16. ThaFrag

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar om een level 100% te krijgen moet je ook al die velle dingentjes pakken he. Als je het spel hebt weet je wel wat ik bedoel. Dat is ech niet te doen joh! Die hoge scores zijn heel simpel net zoals de uitdagingen. Het enigste level wat ik op 100% heb is de tutorial :)

17. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is heel wat pittiger als thps3 daarom vind ik het ook leuk ik heb nu mij eerste sleutel gehaald en het lijkt wel of er een nieuw level geunlocked is echt phat!

18. Neejoh

Leuk Bevonden:
    0
    Spel rules, dat zeker weten! Niet zo goed als Tony, maar toch een zeer leuke game! Ik vind er alleen wat minder actie in zitten als bij Tony. Al is de muziek wel weer top! :p

19. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Aggressive Inline is gewoon een heel goed spel, ik heb hem alleen op de PS2, waarvan de graphics slechts ietsje minder zijn... Het spel zelf is uitstekend en kan de concurrentie met Tony Hawk Pro Skater 3 zeker aan... Gigantische levels, een goede besturing, mooie graphics... En een gemakkelijk te bedienen level-editor... Wat wil je nog meer?

20. ThaFrag

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies dezelfde mening. Ik vind het een top spel met alles er op en eraan.

Deel Deze Pagina