mooie actie's in een game

Discussie in 'Algemeen' gestart door guAsTo, 28 aug 2004.

1. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik wilde in halo voor de grap een keer een marine na doen(op een levenloze elite schieten) met m'n sniper; maar ik schoot op een bepaald plekje van die elite waar die kogels terugkaatst ofzo 8), en op de en of andere manier schoot ik dus mezelf dood _0/

2. [SSS]Whisp

[SSS]Whisp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan als je toevallig een stewen of iets raakte wat niet egaal is (lag blijkbaar onder die elite als k je zo hoor)

3. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    nou het gaat toch weer goed :+

sorry dat ik een beetje vaag was, maar ik ga me er nu ook weer mee bemoeien _O_

4. x-duck-mike

x-duck-mike biertje

Leuk Bevonden:
    0
    ik gooide een plakgranaat (: + ) en kaatste terug, was ik zelf dood :mad:

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    kijk dan heb je Styl 3-)

6. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ook leuk, loop je achter je team maat. sla je met je pistool tegen z'n hoofd, ja dan ben je dood. voor de speler is het leuk maar voor ....mij??

he x-duck-mike??

Laatst bewerkt: 29 aug 2004
  7. x-duck-mike

x-duck-mike biertje

Leuk Bevonden:
    0
    en donald hoe voelde de achterkand van mij pistool :p ghegheghe:p:p:p

8. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3

hard en pijnlijk, voelde er niet veel van. lag meteen te maffen 8)

9. x-duck-mike

x-duck-mike biertje

Leuk Bevonden:
    0
    ik was met halo bezig en op eens dacht ik ik schiet eens een tymlid dood gek he het level werd in een keer heel moeilijk 2 keer zoveel vijhade : + omfg nie meer doen dus

10. x-duck-mike

x-duck-mike biertje

Leuk Bevonden:
    0
    he donald jij kan het wete :p:p:p haha

11. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3

ja was nie zo handig, duck: ja ik heb kogels nodig, ik knal een teamlid neer ok?? ik: ja is goed, ze doen toch nix terug.

da d8 je maar

door heel het level door knallen de ventjes die "bij" je horen op JOU, dit is heel iritant en ****, je moet de ventjes neer knallen EN elite :mad: :mad: en dan ook nog op legendary (en dan staan er nog veel teamleden in je spel ook nog hoor |:- )

12. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ok ff ontopic graag (alleen de dingen die echt interesantzijn he x-duck-mike??)

stonden in halo level 2, ik liep van alle monster (elite) weg. mijn vriend moest alleen maar knallen en knallen, kwam ik er achter dat je daar met zo'n warthog moest komen:+ kon ik dat hele eind terug lopen, hij bekant elk monster neer gemaait. kom ik al die monsters op mij af, hij dood en ik ook. konden we weer op nieuw beginen |:-

Laatst bewerkt: 29 aug 2004
  13. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    ik was een keer zamen met een vriend in het level waar ik nu ff de naam van ben vergeten (dat eiland) en dus gingen we naar onder, zat er opeens een grunt en elite in de plafond??? best wel heel erg vaag

14. [SSS]Whisp

[SSS]Whisp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe is dat mogelijk? Maar ook een mooie move die iedereen kan proberen, bij The maw kom je op een gegeven moment bij de cantine, daar word dan een deur door een hunter open geslamd moet je voor dat die hunter dat doet links naast die deur in eht hoekje gaan staan , want dan word je (als de deur open gaat ) uit eht level gebashed

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    samen met faultstorm midtownmadness spelen online

16. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    FIFA 2004:

Ik gaf een voorzet van links (as roma, tommassi) op Cassano. Nou hij doet dus zo'n vliegende duik om hem erin te koppen. Maar dit werd verkeerd getimed dus hij was met z'n hoofd al voor de bal.

Maar de bal komt dus tegen z'n hakken aan en gaat teringhard de goal in en anders had de keeper em gewoon gehad.

Ik heb die replay minstens 20X gezien _O_ mijn dus..

En ik schoot in een wir war situatie de bal met Keane (tottenham) via de rug van de keeper tegen de lat het goal in.

Morrowind:

Ik ben met een character bezig om heel Vvardenfell uit te moorden. Met Khuul en Tel Amor ben ik al klaar...

17. Überlord

Überlord RAMMSTEIN

Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan je een redelijke tijd mee bezig zijn. Hopelijk heb je alle opdrachten al uitgespeeld (of je wil ze niet meer doen). Maar die guards zijn redelijk pittig, gebruik je cheats ofzow?

18. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    :eek:

ik had bij beand good and evel

had ik een heel stuk gedaan, had ik niet gesaveft :confused:

19. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Beyond good and Evil zat ik gewoon wat door een level te lopen en ik sprong dus een paar keer en toen viel ik door de grond heen en zag ik de omtrek van 't level boven me steeds kleiner worden en je bleef maar doorvallen(net zoals je met Halo wel eens hebt)

20. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    met morrowind iedereen uitmoorden is gewoon style _O_
    en dan dat je een lekkere prijsje op je hoofd hebt zitten :D toen ik bijna klaar was had ik iets van over de 500000+ op mun hoofie staan 8) (misschien een nulluke teveel)

ik had ook een keer met thps3 dat ik met een maat een beetje zat tekutten, totdat we inelkaar sprongen en vast bleven zitten :confused: lekker duf

Deel Deze Pagina