release datum 24 september.... ik ga dit spel zeker kopen,ik heb ook 3 gehad voor de xbox en ik heb het spel helemaal grijs gespeeld,deeltje 4 heb ik nooit gehad(weet ook niet waarom )....maar deel 5 ga ik zeker meteen kopen,heeft iemand hem al gespeeld (import)..en kan mij vertellen of ie net zo goed is als rallisport challenge 2 _0/
Ik weet niet, import? Is hij al uit in de vs dan, zo ja dan kan het nog niet want dat is ntsc (haha zo leer je nog eens wat van een vraag stellen op xbw) en volgens mij zou het in europa niet veel schele met andere landen zoals engeld enz, zowiezo geen 24 dagen! greetz wooly
Nu ik tog niets doe kan ik wel iets zeggen over mijn indruk over cmrr5(zelfbedachte afk.) Ik las in xboxmagazine waar ik lid van ben dat het meer van hetzelfde is(heb zelf cmrr ze zeggen dat diehard rally rijders er weer veel lol aan zullen beleven, aangezien jij cmrr3 helemaal grijs heb gespeelt zou dit wel het geval zijn. Natuurlijk zijn de grafics verbeterd en zijn weer nieuwe banen toegevoegd en de mogelijkheid xbox live multiplayer, je rijd niet op dezelfde baan maar wel tegelijk en moet je dus gewoon sneller zijn. In cmrr5 ben je niet zelf meer colin maar ben je een door je zelf gecreerde persoon die vanaf het begin van je nieuwe carriere naar de top moet werken. Dit lijkt mij opzich een leuke verbetering. Dus ik denk dat het wel snor zit dat je cmrr5 koopt en dat je er veel lol aant zult beleven. greetz wooly
Huh,...? Hoe kan dat nou? Colin McRae 5... Die gast rijdt biet eens meer mee in het WRC. Is dit soms de Parijs-Dakar versie?
die naam is idd nu een beetje zinloos maar om nou al die faam die ze op gebouwt hebben in een keer overboord te gooien gaat ook wel weer een beetje ver
CMR import is zeer onlogisch. Rally is totaal niet populair buiten Europa, dus de PAL release is altijd de eerste.
Jep in amerika komt colin mcrea 2005 (zo heet hij oficieel) een half jaar later uit dan hier(ongeveer)
Voor alle die hards... Ik heb ook Richard Burns gespeeld en die is toch net iets meer "die hard" dan de Colin serie naar mijn idee... Grafisch red ie het net niet maar toch zeker niet verkeerd. Gameplay is razend moeilijk en dus ook alleen voor de die hards bedoelt volgens mij.
Mwa, laat deze maar aan me voorbij gaan. Heb Colin McRae Rally 4 en dat is voldoende! Komen nog genoeg andere toppers uit die van mij de voorkeur krijgen.
zal Richard Burns ook nog graag eens willen spelen maar wil er ff geen 60 euro voor neertellen en dat het blijkt dat ie dan toch iets te die-hard voor mij is, vind ik een beetje zonden, zal wel eens kijken of ik hem goedkoop voor 2de hands kan krijgen
Ik wil die ook heel graag spelen, want ben een die-hard rally fan. Maar ik wil ook nog Brothers In Arms, PES 4 etc kopen. Dus dan vind ik €60 voor Richard Burns Rally net iets te veel
Er zijn zojuist nieuwe screenshots. Tweede screenshot vind ik echt lelijk, die auto lijkt net een Mini.. of ligt het aan mij?
hij komt deze week uit.....terwijl de releasedatum de 24ste was....ik kon hem nergens krijgen zaterdag en dat was al de 25ste.....maar deze week komt ie dan eindelijk