Wazig Wanbeleid

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheWalrus, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Daar ben ik het niet helemaal mee eens. In het gamesforum is één thread per game meer dan genoeg. Daar kunnen enthousiastelingen weetjes, nieuwtjes en (na verloop van tijd ook) bevindingen uitwisselen.
    Maar het zou toch prachtig zijn om die centrale threads in het helpforum af te schaffen, en gewoon een goed titelbeleid in te voeren à la Xbazar.
    Er wordt zo vaak gehamerd op die zoekfunctie, en juist dan zou het o-zo-heerlijk zijn om gewoon per hulpvraag een aparte thread aan te maken. Zoals het vroeger was. Het doorspitten van die ellelange threads is echt geen doen, zelfs met de zoekfunctie binnen threads is het enorm frustrerend. Ik haal mijn info sinds aanzienlijke tijd van gameFAQs.com Dan kost het misschien wat meer moeite om te begrijpen, maar het scheelt je een hoop zoekwerk door die enorme threads.
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Threads moet je zien als mappen met informatie. Dus als je iets zoekt van rekeningen ofwat dan ook en je hebt 7 mappen waarop staat "REKENINGEN" vind je natuurlijk nooit wat je moet hebben
    Als je 1 thread hebt en je tikt gewoon bij de zoekfunctie in wat je moet hebben heb je het meteen (of het moet er niet instaan en dan stel je de vraag gewoon en dus niet een nieuwe thread openen)
     
  3. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Tenzij er gewoon duidelijk titel beleid komt. Zoals dat er wel al is in het help forum maar niet toegepast wordt! Klik
    Citaat uit die faq: 'dit maakt het zoeken voor andere users een stuk makkelijker, dus plaats hem op deze manier.' ;)

    Die centrale threads waarin alle vragen gesteld moeten worden zijn verdomd irritant!
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2004
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is daar irri aan dan???
    Je steld tog gewoon een vraag?? Gaat sneller dan eerst een nieuwe thread aanmaken. En in zon grote centrale thread is de kans groter dat de vraag al een gesteld is en dan kun je gewoon ff de zoekfunctie gebruiken.
     
  5. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Het gaat om het opzoeken van... Wee je gebeente als je een vraag stelt die al een keer gesteld is. Dan krijg je de volle laag over je heen dat je de thread maar door moet zoeken.
     
  6. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Whaha, leuk zo'n oude tread die weer omhoog wordt geschopt _O_

    Maar idd, de spanning op dit forum is niet normaal hoog, best jammer.. :'-(


    Misschien dat de modjes een voorbeeld kunnen nemen aan het beleid van bijvoorbeel GOT, let vooral op de moderators die behoorlijk behulpzaam en relaxed zijn (dus niet random topics gaan sluiten met de tekst "closed" of "FAQ" maar daadwerkelijk de mensen helpen met hun problemen). ;););) Maargoed, geen kritiek verder want ik wil niet wéér een OW :9
     
  7. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    True. Weet nog dat met de Beyond good and evil thread (kan ook een ander spel zijn, weet niet zeker) een vraag door iemand werd gesteld (met een redelijk voor de hand liggend antwoord, dat wel) en vervolgens werd een pagina lang geklaagd over het feit dat het zo'n domme vraag was. Handiger zou zijn dat bij grotere spellen over ieder deel van het spel een apart gedeelte kwam, zoals bij het kotor subforum vorig jaar. Daar waren de threads redelijk compact, en kon je zo de informatie over alles vinden wat je nodig had.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mjah ik ben niks anders gewend in live en networking ... ik reageer niet echt meer op threads waar het antwoord al watvaker is gegeven
     
  9. Svendeman

    Svendeman Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom bannen jullie mij steeds zonder reden? Ten eerste het heeft geen zin om ip ban te geven want dan neem ik gewoon weer een andere proxy. Waarom kunnen we er niet over praten inplaats van stiekem te bannen zonder iets te melden.
     
  10. Noodles

    Noodles Guest

    /Mod: Je staat echt op het randje makker. Laatste onofficiële waarschuwing. Bestudeer de FAQ nog eens. - Orcrist

    euh sorry maar je bent echt niet mijn makker :mad:
     
  11. Noodles

    Noodles Guest

    JI BENT MIJN MAKKER HELEMAAL NIET! :eek: :{
     
  12. Noodles

    Noodles Guest

    hee een dubbele post
     
  13. Noodles

    Noodles Guest

    sorry dat was me bedoeling niet
     
  14. Noodles

    Noodles Guest

    vergeef je me?
     
  15. Noodles

    Noodles Guest

    het kon ook met edit :mad:
     
  16. Noodles

    Noodles Guest

    wat dom van me :eek:
     
  17. Noodles

    Noodles Guest

    maar ja volgende keer beter NOODLES LEIDER VAN DE REVOLUTIE!!! :p
     
  18. Noodles

    Noodles Guest

    Oh nee de adhd ninja strikes again!
     
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    holyshit, hoezo dubblepost _O_
     
  20. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Owlol en dan noemen ze mij irritant! :eek: :+:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina