Xbox live na een tijdje gebruiken: top of flop?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Tha real gamerr, 30 sep 2003.

  1. dutch_badass

    dutch_badass New Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    2
    XBL RULES man !!!!
    echt als je singleplayer spellen op de xbox al leuk vind dan ga je uit je dak met XBL !!!!
    lekker lulle met andere gasten
    altijd wel nederlanders dus dat is ook beter !!!
    echt sinds ik XBL heb zit ik VEEL meer 8er de xbox als eerder
     
  2. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    router van 40/50 euro, starterskitje bij FRS voor 30 euro, en voila voor ~70/80 euro kan je al op live!

    ik zou het gewoon doen, het is jammer dat wij geen CC hebben, en mijn inetverbinding niet snel genoeg is maar anders was ik nu ook al online geweest met mijn xbox :D
     
  3. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    ok dan, jullie klinken nu errug positief...lees van sommigen van jullie dat er wel eens lag voor wil komen..is dit erg vaak? of alleen bij bepaalde games?
    me pa, vond het ook een beetje gek dat je een creditcard moet gebruiken voor live...hij denkt dan dat er nog meer kosten bijkomen als je dat ding gebruikt...is dat ook zo of is bv downloadable content van Splintercel gratis?:confused:
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    iedereen met een lag probleem moet eigenlijk dit artikel lezen, als je je aan de regels houd heb je nooitr last van lag. Tenzij er iemand wilt meespelen met een pruts verbinding
     
  5. Zwerie

    Zwerie TVloos

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    oke laten we zeggen:
    router = +/- 80€
    live+mm3 = 89.95€ (www.mm3challenge.nl)
    kom je uit op 170 euro beter dan die 285€
     
  6. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10

    ik heb chello light...weet nie of dat een slechte verbinding is..:{
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    een light abbo is helaas niet geschikt voor live (al zeggen andere soms van wel) Je zult dan wel lag onder vinden

    de minimale upload snelheid moet 128 kb/s zijn download 384 kb/s
     
  8. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    er zijn bij RTCW toch genoeg servers die echt laggen hoor.. vooral dan omdat de server in Amerika staat of iedereen heel verspreid...
     
  9. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    wat gebeurd er dan allemaal precies als je lag hebt?
    ik heb ut ook aan de instalateur van chello gevraagd en die zei juist dat het wèl met chello light kon....
     
  10. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Het naaiende is dat het pas écht leuk wordt 's avonds want dan.... komen de Amerikanen :) DUs of je moet n giga flist hebben van schoolvriendjes of eventjes een leuk potje na schooltijd zit er niet bij (dat is mijn ervaring tenminste; rond 4 uur 's middags ofzo is er niemand on)

    Maar RTCW, als je dat speelt, je bent METEEN overtuigd van de krachten van Live als dat goed gaat. Ontzettend zeg, dat teamspel, die aardige mensen, de spanning bij Eliminatuon op Destruction waar je met 6 v 6 op het midden schiet en rondrent en elkaar healed en airstrikes en grenades en, en, en, en .... Ik ben eens om 11 uur begonnen en toen kwam mn moeder om 2 uur naar benden ('s nachts) om te vragen wat ik hier nog deed en of ik ONMIDDELIJK naar bed wilde omdat ik door schreeuwen van enthousiasme het huis wakker hield :p De amerikanen zijn zo cool, echt.

    Verder heb ik wel veel Live ames maar ik heb de meeste nog nooit gespeeld (lol) Even een overzicht:
    - Mechassault vind ik saai maar volgens mij lag ik altijd, ik weet niet waarom, maar ik kan niemand doodkrijgen terwijl ik toch echt raak, slaat nergens op, en iedereen zegt altijddat ik lag.
    - Unreal Championship vind ik iets te hectisch. Ik ben RTCW gewend en doordat het wat langzamer gaat, vidn ik het spannender. UC heb ik meer zoiets van schieten schieten schieten en later zie je wel of je nog iets raakt ofzo.
    - Midtown Madness 3 is ontzettend leuk, ik speel het wanner ik niet RTCW; lekker beetje rondrijden en chatten. Ik zou t niet kopen voor de checkpoint races etc., maar het is een echt goede koop, ik vond SP heel tof maar met Live nog veel vetter.
    - Midnight Club II: het debiele broertje van Midtown Madness 3 ;) Je ziet meteen dat het stukken minder mooi is en goed in elkaar zit, ik heb het dus ook nog nooit op Live gespeeld, maar wat wel zo is is dat ik het sfeertje leuker vind; bveetje gangster achtig.
    - RTCW beste Live game, zie boven voor toelichting :)
    - Moto GPII Ik ben ontzettend slecht in racen dus ik speel dit heel weinig maar als je dit opstart dan zie je meteen dat dit spel geweldig in elkaar steekt. Alles is af, alles is perfect. Het is dat ik me (nog) niet verdiep in het racen zelf (vakantie! vakantie!) want dan doe ik liever ff snel MM3 dan helemaal keihard zuiogen in n race, maar je ziet zo waarom iedereen dit spel zo prijst. Als je v racen hoiud is dit je ding./


    Ik hoop dat ik je geholpen heb hiermee :)
     
  11. darkdesign

    darkdesign Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ik blijf op mijn pc online gamen, en op xbox speel ik niet online
     
  12. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk dat is wel zonde, ik heb t allebei gedaan en ik weet 1 ding zeker; op Xbox online is 100x leuker :)
     
  13. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen MOTO GP vind ik geniaal online. De rest is allemaal nog wat magertjes. Content Download gaat nu wel de goeie kant op alleen het ontbreekt nog aan de echt toffe online games. Maar ja het is ook niet zo duur dus waar zeuren we over...
     
  14. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het juist andersom, ik speelde op altijd sof2 op de pc maar toen ik xbox live kreeg en sof2 uit kwam speelde ik sof2 alleen maar op de xbox
     
  15. obi-wan

    obi-wan THEY TOOK YOUR JOB!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor wel een mensen zeggen dat ze starters kits hebben gekocht of gezien voor 30 euro. kep me net kapot gezocht, maar het laagste wat ik had gevonden lag rond de 45 euro. Dus waar kan ik die dinge vinde voor 30 euro?
     
  16. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
  17. obi-wan

    obi-wan THEY TOOK YOUR JOB!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ;)
    thanx kep er meteen 1 besteld
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2004
  18. Washand

    Washand Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn conclusie van xbox live vanaf de launch; kut. Xbox live zou het ultieme multiplayer netwerk worden, maar het is eigenlijk gewoon een vereedelde gamespy. Geen dedicated servers maar allemaal kan-ker servers van mensen met een reguliere verbinding. Veel lag en veel problemen tussen modems onderling zodat players elkaar niet kunnen zien.

    Op de pc kan je nog het een en ander instellen maar bij xbox live zit je dus vast met een probleem door de support die er niet is. Voor multiplayen kan je dus het beste op de pc blijven.

    Genoeg reden voor mij om xbox live bij het afval te zetten en mijn xbox om te bouwen. Microsoft hoeft geen cent meer van mij te verwachten.
     
  19. Noodles

    Noodles Guest

    xbox connect is beter dat kost tenminste geen geld! toet toet
     
  20. Svendeman

    Svendeman Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox live is kut. Xboxconnect is gratis en niet kut.
    WANTEN
     

Deel Deze Pagina