ik zit met het probleem dat er een hele hoge toon te horen is als de xbox een kleine minuut aanstaat. daarna als ik de box opnieuw aanzet is die toon direct te horen. ik dacht eerst dat het de harddisk was. als ik dicht in de buurt van de harddisk luisterde dan hoorde ik de toon heel duidelijk. maar nadat ik de box openmaakte en hem toen aanzette hoorde ik helemaal niets bij de harddisk. maar de toon was er nog steeds, maar het is me niet duidelijk waar het vandaan komt. zijn er misschien anderen die er iets van weten
Misschien dat ventilatortje een hoge toon veroorzaakt (dmv aanraking met iets, of dat er iets tussen zit). DVD speler zou het kunnen zijn of iets op het moederboard (zitten ook allemaal onderdelen op waarvan ongetwijfeld iets een toon kan veroorzaken). Het klinkt iig niet goed, dus zou contact opnemen met MS, ondanks je hem open gemaakt hebt. Tevens verplaatst naar Hardware gedeelte.
Datzelfde heb ik met de TV. Ik d8 eerst dat het van de Speaker kwam maar dat is niet zo. Maar aangezien er geen speaker in de Xbox zit zou het daar niet aan kunnen liggen.
ja het probleem is als ik in de buurt van de fan wil luisteren dat het dan niet goed te horen is door de lucht die eruit geblazen wordt. maar ik hoor wel iets dat lijkt alsof het fannetje een beetje los zit of iets in die richting.
Bij me TV zal het wel aan de beeldbuis liggen mmaar het boeit eigenlijk ook niet ik moet toch een nieuwe kope
ja maar ik leg mijn oor tegen me xbox en ik hoor het heel duidelijk.. maar mijn tv spoort ook nie helemaal
mensen ik heb het waarschijnlijk gevonden... het geluid is het sterktste op de plek waar de blauwe cirkel is.
waha lol nou hij doet het de hele week nogsteeds prima dus het zal wel en hoe kan dat ding nou die toon veroorzaken. ik kan me xbox trouwes van 3 meter afstand zachtjes horen. En die piep begint me nu heeel erg te irriteren . en die witte troep op die witte printplaat overal hoort dat eigelijk wel?
ja das lijm. Probeer je stekker goed aan te drukken, als die wat los zit hoor je een soort geknetter, ander geluid maar je weet nooit.
Volgens mij is het niet verstandig om apparatuur open te draaien. Nou heb je na het opendraaien van je Xbox het probleem gevonden, maar nou is je garantie er wel vanaf. Wat heb je er nu aan gehad?? Je hebt het probleem ontdekt, maar het verhelpen kan je niet. Had je beter meteen naar MS kunnen bellen. Die mensen hebben er verstand van en hadden het probleem misschien zo opgelost.
GAST ik heb er al meer aan gesleuteld!!! en als ik de garantie nog had dan was ik direct terug gegaan naar de winkel waar ik hem gekocht heb, DUS.
Als je vaker aan je Xbox hebt gesleuteld moet je ook niet janken als er iets aankomt. Je moet het ook maar zelf weten. Het zal mij ook wat boeiuh wat je met je Xbox doet. _0/