Panda antivirus titanium

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door woolyonline, 29 aug 2004.

1. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wooly zit in de dikke shit, waarom zou je denken. Mijn antivirus is op rare manier overgeswichtst naar frans en heb geen idee om het weer op engels of nederlands te zetten. Ik zie vanalles staan en snap niets. Kan iemand mij navigeren door de menu's heen naar waar je de taal kan instellen, hier heb ik het over mensen die zelf ook panda hebben. En nee ik heb geen cd van panda, het stond er al op toen ik de pc kocht!

greetz wooly

2. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf ook panda anti-virus titanium, maar ik kan zo 1 2 3 niets vinden om taal aan te passen (i.i.g niet in het programma zelf). srry :'-(

3. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb hem ook, maar ik kan niets vinden. toen ik mijn pc kreeg zat panda er al op, maar ik kreeg wel de cdrom erbij van panda..

4. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Frans woordenboek :)

5. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien opnieuw installeren?

6. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    Of je verwijderd gewoon panda want hij zuigt =\
    heb er slechte ervaring mee ik zelf heb gewoon norton anti virus en nog nooit gezeik gehad :)

7. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    das een probleem ik had norton antivirus van www.download.com en wou een seriallnummer van www.seriall.com invoeren maar daar kwam ik steeds 1 letter of cijfer tekort om op enter te drukken!

greetz wooly

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Daar doen we dus niet aan hier. Dat soort dingen zijn taboe op dit forum, ga je mond spoelen met zeepwater, jij vlegel! :mad:

Niet meer doen dus :)

9. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    lol!

Ik heb zelf Panda, maar laatst bleek ik toch een aantal virussen te hebben.. wat bleek.. me vader zette Panda altijd uit als hij op de PC ging :{

Deel Deze Pagina