Xbox slikt cd's in!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door EVERT NL, 30 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn oudste Xbox (2,5 jaar oud) slikt sinds gister cd's in! Als ik de cd lade open doe en er een cd in doe, dan cd lade dicht, xbox zegt: there is a problem with your disk it is dirty or damaged. Doe ik de lade open en het spel/DVD/Cd zit in de xbox!!! vette kut zooi..... |:-

2. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    mwhahahahahaa.. NIET GRAPPIG.. maar daz mijn bescheide mening.. als je meer dan 1xbox hebt moet je een beetje geld hebben en dus ook waarschijnlijk over enige intelligentie (vanwege leeftijd) beschikken.. ik bedoel, geloof je het zelf? Neejh, en ik vin het verder ook niet echt komisch.. maar dat kan aan mij liggen.

3. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    meppem kapot, pak je cdtjes
    koop een nieuwe
    Problem solved in 3 simpele stapjes :)

*Sorry voor me slechte humor, maar ik moet ineens lachen... weet dat het slecht is van me maar kan me nie houwen :)*

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kdenk dat er een dwerg in geparkeerd zit die je cd's pikt!

5. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    jullie drie zouden eigenlijk best goed een Xbox Problem Team kunnen oprichten8)

6. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Had ik ook een maandje of twee geleden.

De oplossing is om hem gewoon spel/DVD/Cd te blijven voeren totdat hij misselijk wordt. Hierna moet je gewoon de xbox 20 keer tegen het plafond aangooien en dat kotst hij alles weeruit.

Problem solved ;)

7. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar mensen, hij heeft een probleem en wil graag geholpen worden.

Dat een cd achterblijft in de lezer heb ik ook wel eens meegemaakt met m'n cd speler. Ik had toen het ding een optater verkocht waardoor de cd uit de lade is gekomen, toen ik hem open maakte bleef de cd ook achter.

Misschien zit de lade los, lade slaat dicht en cd word uit lade "gegooid". Probeer de lade eens voorzichtig dicht te maken.

8. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    stop catwoman (of een ander slecht spel) erin, dan zal ie de rest ook wel uitkotsen :+

ik denk dat je microsoft moet bellen, volgens mij vergoeden ze ook je cd's als ze beschadigt zijn. maar volgens mij is je garantie verlopen of niet :'-(

9. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    stop er anders een cd in van andre hazes ofso

10. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    hahahahaa stelletje debielen, die omeunige xbox houd iedere keer de cd in de case. maarja jullie lachen wel maar wie het laatst lacht lacht het best!! 8)

11. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou jij als laatste lachen? jonge hoezo een debielletje.. een OW aub.. deze mensen dragen niets bij aan deze fora.
    KICK HEM KICK HEM KICK&BAN HEM KICK&BAN HEM!

Laatst bewerkt: 30 aug 2004
  12. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    je xbox slikt.....hmmmmmm, geniaal van Microsoft

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dat er mensen zijn die m geloven :confused: Zo'n dvd lezer is dicht mensen, er kan nooit wat in verdwijnen en al helemaal niet bergen dvd's...

14. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Bij mij is er ook wel eens een spel in mn xbox geschoven toen ik de xbox aan het verplaatsen was met het spel dr nog in

15. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, oke laat ik dan maar de eerste zijn om een nuttig antwoord te geven: 8)

Zo te horen is er een stukje van de lade afgebroken wat ervoor zorgt dat de CD in de lade blijft. Bij het inschuiven schiet de CD dus de xbox in en belandt waarschijnlijk op het moederbord van de xbox. Ik raad je aan Microsoft te bellen met dit probleem en duidelijk zeggen dat er nog CD/DVD schijven in zitten en dat je die dan ook netjes terug krijgt.

Succes!

Ze zouden jou moeten bannen voor zo'n achterlijke reactie :{ ;)

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Duuudes ! Dit kan tog nooit ! De DVD-lade gaat niet de hele Xbox in, maar is gewoon net als alle andere DVD drives een klein "kastjes" En daar kan je volgens mij geen eens een Cd in kwijt (buiten de lade om) 8)

Maja een Xbox zal tog ook moeten Eten !

Bizaarre Situatie _O_ Wat zullen ze zeggen bij Microsoft als ze dit horen ;)

17. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Schandalig hoe iedereen hier reageerd, help die jonge toch gewoon. Ik zou even de xbox hotline bellen. Die kunnen je wel helpen, de service van MS is namelijk dik in orde:) Sterkte ermee man!

18. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Gelukkig dat jij zo nuttig bent voor dit forum! _0/

19. FabianNL

FabianNL Guest

hahaha, zowiezo is deze openingtopic echt al geweldig en dan heb je ook nog een stel van die super leuke reply's erbij, top! _O_

20. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Jebus snappen julie dan niet dat hij zelf zit te lachen dat sommigen hem ook echt geloofden!

'EVERT NL hahahahaa stelletje debielen, die omeunige xbox houd iedere keer de cd in de case. maarja jullie lachen wel maar wie het laatst lacht lacht het best!! '

dat zegtie
    conclusie: hij heeft ons voor de maling gehouden, omdat ie wilde zien hoe wij reageerden en of we zulke lulkoek geloofden. Dan zeggik: rot op met je kutgrappen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina