het gaat altijd over AL die ww2 en vietnam games wat zijn dan AL die ww2 en vietnam games op de xbox???? k ken alleen medal of honor en rtcw en dat vind ik nou niet echt veel...
ahum ahum, ik begin maar eens met opnoemene. Al kun je ook gewoon zelf op deze site kijken, ik noem diegene die ik ken. shellshock vietnam conflict vietnam brothers in arms medal of honor risin sun 2 men of valor zo genoeg? kan zijn dat er nog meer zijn. greetz wooly
veel mensen zien het ook in het multiconsole/pc perspectief en dan heb je inderdaad een overkill aan ww2 en vietnam shooters (First person, rts etc. etc.)
Er zijn er niet zo bijster veel op de xbox, alswel op bijvoorbeeld de pc. Sinds Commandos wordt het WWII thema behoorlijk uitgemolken en sinds een jaar of 2 ook het, naar mijn mening, stuk minder leuke Vietnam thema. Mensen zeggen waarschijnlijk "al die WWII en Vietnam games", omdat er al aardig wat van zijn (in totaal, dus niet alleen op de xbox) en er nog meer in aantocht zijn. Het lijken er uiteindelijk misschien meer dan dat het er zijn.
oke maar ik vind het jammer want van ww2 en vietnam houd ik maar er is geen 1 leuke voor xbox live behalve rtcw en das alles dus voor de xbox mogen er van mij nog wel 20 komen hoor