DVD-Lade error/Power button mod.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Panna, 31 aug 2004.

1. Panna

Panna .dMs

Leuk Bevonden:
    0
    Hellow xbox people, _0/
    Ik heb sinds kort het lichtje van mijn xbox proberen te veranderen van groen naar rood, via dat "wissel de kabeltjes om"truc. Maar nu heb ik een halfrood lichtje als ik de xbox aan doe. En als ik op die grote knop druk gaat de xbox niet aan, en de cd-lade niet open :eek: :confused: .
    Dus ik denk dat ik een verkeerd draadje heb gedraaid of dat hij kapot is ofzo, weet iemand hier mischien meer over, en hoe ik ze weer goed moet zetten?

2. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    ja als je wist wat je gedaan had kon je het weer trugdraaien maar gloof dat je als je goed kijkt naar die kabeltjes er ook cijfertjes op staan ( op de eerste en de laatste in ieder geval weet niet cker bij de rest) maar dan moet je dus gwoon weer 5 op 5 6 op 6 enz zetten....neem toch aan dat je alleen wat met de kabeltjes 5,6,7 en 8 wat hebt gedaan?

3. Panna

Panna .dMs

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt, maar waar begint alles? |:- :'-( ??
    op bijde kanten van dat stekkertje staan een 1 en een 10...
    en mijn cd lade heeft er zeker mee te maken?. Dat ie niet open gaat bedoel ik.

4. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    ja ik weet het ook ff niet meer precies maar er staan cijfertjes kheb er toen ook ff de loep bij meoten halen8)

5. Panna

Panna .dMs

Leuk Bevonden:
    0
    lol :+ ,
    Maar hoe komt het dan dat de helft rood word en de andere helft dood blijft, en de cd-lade niet open gaat. bleh. :mad:
    Wat ik dus wil zeggen, kan er wat mis gaan als ik ze helemaal door elkaar haal? dat ie ineens boem gaat zegge ofsjow :{

Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  6. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    nee kijk:
    5 en 6 zorgen voor linkerhelft van de led
    7 en 8 voor de rechterhelft
    dus als bij jou 1 heflt het niet doet zal je waarschijnlijk 1 of 2 kabeltjes niet goed aan hebebn gesloten en als je buttons het ook nog es niet doen zitten er dus meerder niet goed of helemaal niet aangesloten...

7. Panna

Panna .dMs

Leuk Bevonden:
    0
    5&6 zitten verkeerd dus :D.
    Thankz voor de help, als ik thuis ben ga ik het gelijk probere

EDIT:
    Ik had 5 en 4 omgedraaid inplaats van 5 en 6. 8) |:- .

nu zitten ze goed en mijn cd-lade doet het weer en mijn licht is helemaal rood *) :+ .
    Ik had dit plaatje gebruikt om allekabels weer goed te zetten:
    http://s87573135.onlinehome.us/frontpanelexplain.JPG
    <a href="http://s87573135.onlinehome.us/frontpanelexplain.JPG">hier</a>
    thankz peepz O-) _0/ _O_

Laatst bewerkt: 1 sep 2004

Deel Deze Pagina