Wat ook mss kan is een extra boxen set, en daarin kan je wel een headset doen. Of gewoon een tv op een kamer waar je ouders er geen last van hebben .........
Ik heb hier een verloop snoertje liggen voor 2 tulips naar een headset ingang zijn gewoon te koop in de betere zaken
Damn!.... Kom je model niet tegen op de pagina van Audiosonic Wat me wel op valt op die pagina.....is dat je daar tv's ziet die aan de zijkant 3 aansluitingen hebben. Een gele / een witte / en een kleine zwarte.... Die kleine zwarte is als het goed is een koptelefoonaansluiting.... Zo'n eentje die je ook op discman's tegenkomt. Check maar ff....wellicht zit ie bij jou achter een klepje weggewerkt.
Ik denk dat ik maar een surround setje haal met koptelefoon ingang. Ik had ff het setje van de pc er op aangesloten en het werkt en het geluid is nog veel mooier ook . ff bij Media Markt kijken of ze nog leuke setjes hebben
zou ik ook doen, die zijn namelijk veel stiller en je ouders zullen die woofer vast niet erger vinden dan het geluid uit je Tv Je hebt ook dolby hoofdtelefoons las ik ergens...is dan misschien ook wel interessant
Dan moet je een verloopplugje kopen, die kan je in veel audio-zaken en zelfs in fotozaken (daar heb ik hem gekocht) kopen. Je moet dan gewoon ff uitleggen wat je nodig hebt, dan kunnen ze het waarschijnlijk meteen voor je pakken.