Gameorder.nl te vertrouwen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Razor, 31 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Razor

Razor Online enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben misschien van plan om de Driving Froce GT voor de PS2 te kopen bij GameOrder.nl, maar nu vraag ik me af: Is die wel te vertrouwen? Heeft iemand van jullie daar al eens een game gekocht of weet iemand het?

2. hutkofer

hutkofer Guest

Ten eerste, moet je gewoon rembours laten verzenden, dan kan er niets gebeuren.
    Ten 2e, wat de neuk doe jij met een XU reclame in je Sig? Lauk dat je het doet, maar waarom ?:)

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ziet er proffesioneel genoeg uit om te vertrouwen.

4. Razor

Razor Online enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Een stuurtje onder rembours laten verzenden is nogal een dure grap omdat een stuurtje geen 200 gram weegt. Ik koop een stuurtje op internet omdat dit net goedkoper is, als ik hem onder rembours bestel kan ik hem net zo goed in de winkel kopen. En ten tweede wat maakt het nou uit dat ik 'reclame' maak voor Xboxuniverse?

Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb ff gezocht, staat vol met informatie, alleen heb ik nog geen kvk nummer kunnen vinden (Kamer Van Koophandel). Wel staat er dit logo: [​IMG]

Nog ff doorzoeken

Tadaa:

*)

bovendien maakt de site reclame (wederzijds: die site maakt ook voor hun reclame) voor oa. de bekende sites xboxen.nl en gamevillage.nl

Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  6. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Het eenigste probleem met rembours verzenden is dat je het pakket pas open mag maken als je betaald hebt. Je weet dus van te voren niet wat er in zit.

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Stel je vraag hier. :)

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina