Ik wil graag 2 dvd's op mijn computer zetten en vervolgens later op dvd zetten. Kan iemand mij uitleggen of dit gewoon kan of dat er codes opzitten ofzo. ik heb het volgende programma: Record now 6 kan het daarmee gewoon? alvast bedankt laats
rippen bedoel je? gebruik ervoor dvd-decrypter en dvd-shrink ff zoeken op google ofzo of op www.sectie.be
je wilt ze dus gewoon kopieren en maar omdat je weet dat, dat hier niet mag zeg je maar dat je ze wil back-uppe. Best slim van je!! moet je maar op deze site kijken Doom 9
Ja, vind ik ook. Gewoon backuppen voor het geval dat.. Ik heb ook al 50 DVDtjes gebackupt, als het huis in vlammen opbrand, brand mijn backups ook :{
aight thnx, ouders hadden een film gehuurd maar hij moest ingeleverd worden voordat ik de tijd heb om te kunnen kijken. dan maar rippen, whahahah
Waar heb je het over? In ons land [lees:Nederland] mag je volgens de thuiskopiewet gewoon een backup maken van je cd's / dvd's. Je mag ze echter niet aan derden aanbieden. Er is hier niks illegaals aan.
Je kan het beste je DVD in je pc drukken en dan het programma 'DVD Decrypter' gebruiken om de beveiliging eraf te halen. Dan haal je de film zonder beveiliging door 'DVD2One' omdat die hem precies op een DVD kan laten passen. En dan kan je wat over blijft branden op je DVD met bijv. Nero! Succes!
Of nog simpeler, gebruik de tool ''dvdshrink'' daarmee kun je de dvd rippen, passend maken voor dvd+r/-r. En vervolgens branden met Nero.
Wat loop je nu wannabe-mod te spelen? Hijs is niet geinteresseerd of jij denkt dat deze gesloten wordt, maar waarmee je DVD's kan copieen. // Edit; heb nieuws voor je; hij is open.