Halo: Heb ik het nou goed gezien?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Justixe, 28 aug 2002.

1. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben laatst maar eens opnieuw begonnen met Halo op Legendary. Gisteren zat ik in het Halo-level. Op een redelijke afstand probeerde ik een Elite neer te halen met m'n sniperrifle. Na 1 keer schieten ging'ie niet dood, maar zag hij waar ik stond. Toen kwam er een andere Elite aangelopen en wat ik toen zag....

De Elite die ik had aangeschoten wees mijn kant op en toen keek die andere ook naar mij!! Samen begonnen ze toen te schieten!Heeft iemand anders dus ook wel eens gezien dat de covenant communiceert met elkaar? (afgezien van de Grunts)

't Was wel heel gaaf om te zien iig. :)

2. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik nog nooit meegemaakt!

lijkt me wel heel dope om te zien!

3. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    nou je het zegt heb ik dat ook wel eens gezien :)

4. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Elite's zijn zeg maar de sergeanten van de covenant. En wat doen die, juist bevelen geven. :)

De geluiden van de elite zijn van dezelfde persoon als die van de sarge (die neger), alleen dan achterstevoren afgespeeld en de pitch iets verlaagd.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tevens hoort die andere elite je sniper rifle ook dus die gaat er sowieso op af :)

6. Flood

Flood Guest

of die op spraak reageert weet ik niet maar dat een elite wijst als je 'm mist heb ik vaker gezien

7. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    de jackals 'communiceren' ook. Beginnen ze wat te wijzen en te schreeuwen, jammer voor hun, ze krijgen gelijk een kogel door hun kop:D

8. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat ook grappig is. Ik was bij die dubbele brug bij het level Assault on Control Room. Zie ik een jackal schiet hem door zijn koppie, een ander zag dit en ging zo staan en wees zo naar mij.(Eigenlijk niets bijzonders want meestal komen er dan alleen andere jackals.) maar bij mij niet! Komen er 3 van die rooie elites an met needlesr en 5 grunts ofzo! When you die it doesn,t mether if it were a needler or a punch in your stomach.:D voor de covenant toen natuurlijk.:)

9. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het nog nooit gezien :eek: Ga er nu maar eens op letten. Echt koel dat je elke dag nog weer nieuwe dingen uitving :)

10. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik heb lekker een afsnij route in het sneeuw level ..

en geen cheat site die deze heeft (dat ik gezien heb)

lolz :) ..

kent iemand die afsnij weg ? :)

je kan zo 5-10 min sparen met die truuk.

11. ThaFrag

Leuk Bevonden:
    0
    Tell it to me :)

12. DesertFox

Leuk Bevonden:
    8
    lolz , ik ga dit effe in het weekend uitwerken .. met waare en hoe en shit ..

en alle drie de mogelijkheden daarvan (jah heb op 3 manieren datzelfde stuk afgesneden) ..

en dan post ik effe op cheat site , en ook op forum .
    dan weten jullie allemaal wat mijn afsnijroute is . ok ?

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehm bedoel je dat je die banshee pakt bij 'if i had a super weapon' ofzo? en dan naar beneden vliegt?

14. Slayer

Slayer Xbox Is Deadly

Leuk Bevonden:
    0
    cool. maar heb je ook wel eens boven op het spel gestaan in een level???? ik wel maar dan moet je met zijn 9 personen spelen en dat is ook cool. maar legendary is wel moelijk. zekers als je alleen speelt. ben 5 en half uur gespeelt om 2 levels uit te spelen. maar ik blijf het mooi vinden. groeten slayer:cool: :cool: :cool:

15. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Legendary vraagt idd veel van je creativiteit en uithoudingsvermogen, maar ik vind Halo er wel een stuk gaver door worden. Je kan niet meer gewoon raggen, maar je moet een stuk tactischer te werk gaan en dat schopt helemaal kont!!

Me is so happy-de-peppie met Halo. :)

16. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wel eens gezien en van die Jackals heeeeel vaaak.
    Bedoel je soms? Dat je bij die brug Assault On The control Room.
    Krijgt te zien If I Had A Super Weapon en dat je dan op die brug staat je naar links moet lopen dan val je er dus af maar als je tegen de muur aan blijft lopen kijg je geen pijn en leef je nog!

17. ThaFrag

Leuk Bevonden:
    0
    Je zult echt zeker niet de enige zijn. Het is mij nog niet gelukt om Halo op Legendary uit te spelen, ben nog steeds bezig en het gaat moeizaam....:)

18. DesertFox

Leuk Bevonden:
    8
    in dat sneeuw leveltje , ik had dit ook al paar maanden geleden gemeld .. daar wist ik nog van dat jij ook ge-replied had daar , maar inderdaad ..

maar er zijn nog 2 manieren om daar naar beneden te komen ..
    (bijv. Handig als je Co-OP speelt .. kan je samen leuk naar beneden)

*ik bedoel dat sneeuw level* (zal wel wat wouter zegt met SUOER WEAOPN *

19. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die al één keer te pakken gekregen
    maar toen was ik zo dom om proberen een checkpoint te krijgen en opende de deur op het uiteinde van de brug (dacht dat er daar een checkpoint was) maar die fucking hunters haalden me uit de lucht (en ik die dacht dat dat met een banshee gemakkelijk zou zijn...)

20. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ergens in het begin van lvl 5 ofzo, (stuk verder) had ik erg veel leven verloren, dus dacht ik ach.. maak me maar dood! dan begin ik wel stukje terug!

had ik nog maar 1 streepje leven, hop checkpoint! 8)

maakt het wel spannend :)

Deel Deze Pagina