[Algemeen]Online bestellen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MasterApu, 31 aug 2004.

  1. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou deze thread gebruiken voor mensen die vragen hebben over online bestellen. Want er zijn nogal vaak twijfels over gameshops of ze wel betrouwbaar zijn, hoe snel ze leveren enzovoorts. Iedereen die vragen heeft kan ze stellen. En dan kunnen mensen met ervaring bij deze gameshops reageren.

    Zo heb ik nu ook een vraag. Ik heb gister een game besteld bij nedgame. En nu had ik de vraag of ik mijn orderstatus kan bekijken?

    Bekende online gameshops

    Nederland

    Site--------------Ervaringen

    www.gcshop.nl goedkoop, betrouwbaar
    www.nedgame.com goedkoop, betrouwbaar
    www.dimensionplus.nl betrouwbaar
    www.freerecordshop.nl
    www.bol.com groot assortiment, betrouwbaar

    Buitenland

    www.play.com goedkoop, betrouwbaar, met CC betalen
    www.gameplay.com snel, betrouwbaar
    www.dvdcrave.com goedkoop, betrouwbaar
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2004
  2. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
  4. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
  5. Razor

    Razor Online enabled

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben misschien van plan om de Driving Froce GT voor de PS2 te kopen bij GameOrder.nl, maar nu vraag ik me af: Is die wel te vertrouwen? Heeft iemand van jullie daar al eens een game gekocht of weet iemand het?
     
  6. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is acceptgiro? Dat je pas betaalt als je het thuiskrijgt?
    Wat is rembours dan?:confused:
    (mss ook afdeling maken voor Belgiƫ?:))
     
  8. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Accept-giro is volgens mij dat je een betalingsformulier thuis krijgt gestuurd, dit moet je invullen en opsturen. En als het dan betaald is dan krijg je het binnen.

    Rembours is erg snel, dan krijg je je bestelling meestal een dag erna dat je besteld hebt en moet je contant aan de postbode betalen+7.50.
     
  9. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    heb dezelfde vraag als masterapu....kan je bij nedgame.com je orderstatus ergens bekijken?, rembours is niet altijd snel, en het neemt hoge kosten mee, acceptgiro is net zoals vooruit betalen, je krijgt een rekening, en die moet je invullen en opsturen naar de bank, daar kan heel veel tijd overheen gaan
     
  10. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens kunnen jullie ook je ervaringen/meningen geven over de verschillende gameshops. En natuurlijk de nadelen erbij zetten. Want bij play bijvoorbeeld moet je toch met CC betalen?
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  11. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    gcshop.nl = top! snel! Betrouwbaar! Goedkoop :cool: :cool: ;) Dikke 10 voor deze!
    Bol.com = groot assortiment, goede service, niet zo snel, niet heel erg goedkoop (meestal paar euri's) en willen nog wel eens een vergissing maken...heb 2x gehad dat ik een verkeerde game thuiskreeg....(van de 6x) 7voor deze
    En bij play.com moet idd met CC betalen :'-(
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  12. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    135euro is wel beetje veel voor z'n ding.. pff
     
  13. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    als iemand reactie heeft over gameorder.nl....want daar hebben ze de halo 2 limited edition nog
     
  14. BuSSiE

    BuSSiE BuSSiE

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb goeie ervaring met Gcshop.nl, ik heb Fable en Halo 2 Limited Edition :p ge-preordered en betaald met mijnpostbank.nl, gelijk de volgende dag stond er bij orderstatus, betaald in behandeling, ik weet alleen niet hoe snel bezorgen gaat want dat is ff anders met pre orderen, maar ik heb er een goed gevoel over
     
  15. BuSSiE

    BuSSiE BuSSiE

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    gameorder is ingeschreven bij kamer van koophandel, dus waarschijnlijk te vertrouwen, ziet er ook professioneel uit dus ik denk dat je de gok wel kan wagen
     
  16. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    Bol.com nie bertrouwbaar ?

    hmm ik bestel daar weleens cd's die ik ergens nie kan krijgen...
     
  17. Tremere

    Tremere Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    play.com heeft hele gunstige leveringsvoorwaarden. Wanneer een besteld item niet binnen 2 weken op je deurmat ligt moet je ff contact met ze opnemen en sturen ze hem gewoon kosteloos nog een keer. Kan op al die "goedkope" sites niets vinden over dit soort customer service.
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nedgame = trouwens 100% betrouwbaar, snel en bij sommige dingen tering goedkoop..
     
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Zijn er mensen die bijv. Sudeki of een ander spel hebben gepreordered bij dvdcrave.com?? Ik vraag me namelijk af of het spel dan op de mat ligt op de dag dat het ook in de schappen ligt, of dat het eerder of later aankomt. BVD.
     
  20. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze week SC:pT bij nedgame besteld. Prima service, vandaag binnen gekregen. Spel werkt prima :) .
     

Deel Deze Pagina