Hallo,
Ik heb nu een draadloze optical muis van microsoft (Microsoft Basic wireless optical desktop, deze lijkt er heeeel erg op)... het is zo een toetsenbord/muis set (hij zat bij me pc en ik denk dat het bij lange na niet het beste is wat er is....

). Maar ik ben totaal niet tevreden over de muis... Hij blijft af en toe hangen als je een tijdje er niks mee doet (een paar seconde) en dan moet je klikken, scrollen of wat dan ook om hem weer aan de praat te krijgen... Heel vervelend uiteraard met gamen en dergelijke... want schieten is zonde met scroll pak je ander wapen enz enz..
Maar nu viel mijn oog laatst op een Logitech MX-700 met bluetooth... Maar is deze nou echt veeeeel beter dan de muis die ik heb? Dus reageert die wel meteen altijd meteen en dat soort dingen? Of is het gewoon zo dat draadloze muizen altijd na een tijdje blijven hangen, misschien om stroom te besparen ofzo? Want mijn muis staat altijd aan, deze gaat snachts niet uit...
Dan nog het laatste punt: Stel dat ik een MX-700 koop kan dat dan wel? want ik heb 1 recieve unit voor toetsenbord+muis... en ik zou graag het toetsenbord wel willen houden. (daar is niks mis mee, en vind ik heerlijk typen) Of zal hij dan de nieuwe muis niet herkennen? Dus dat ik de nieuwe wel installeer, alleen dat de muis dan altijd in het midden stil staat omdat deze nog steeds op de oude is ingesteld...
Ik hoop dat iemand antwoord kan geven op de vele vragen
Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...