1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZerafeX

    ZerafeX Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool tnx man! trouwens ist linx rechts recht linx,mja iedereen maakt fouten.
    bedankt _O_
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    practice makes art, neh?

    gewoon oefenen, en die intercept aanval moetje echt leren beheersen anders kun je het wel vergeten later (waar ben je nu eik?)
    Katjes zijn vreselijk irri AARGHH!! Ik ben zelf bij die fossiele draak die nu imuun is voor Windmill shuriken, dus isset een stukje lastiger...

    ff uitleg van intercept

    Stel je voor

    je staat met een willekeurig wapen (we nemen dragon sword voor voorbeeld, k?), een vijand valt aan, wat doe je? Blokken duh, maarrrr als je Wacht met blokken tot het Laatste moment (dus NET voordat de aanval van de vijand jou raakt) dan komt er een blauwe flits over het scherm en is de vijand voor een korte tijd verlamt, als je precies tijdens die blauwe flits op Y drukt, dan doe je een ultimate technique op die verlamde vijand. Als je tijdens de flits een combo invoert nou dan doetie dat, zonder enige delay. Deze manier van counteren zorgt ervoor dat je actiever blijft en niet zomaar block knop ingedrukt houdt en wat op x of y ramt. Snappie?
     
  3. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap hem iig wel zephytus, je bent de eerste die het goed uitlegd :p

    Nou een vraag, heeft er iemand tips voor de eindbaas van level 2, ik weet dat ik het kan, maar het lukt niet, er zijn erg veel mages *hoeveel eigenlijk?) , is het slim om de baas zelf dood te maken of eerst ze makkers?

    En welk wapen, de lunar of het zwaard zelf?
     
  4. -HaYaBuSa-

    -HaYaBuSa- XboX 360~

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in level 15 The core.. en ik moet nouw tegen een of andere Fiend geloof ik..
    hij heeft vleugels en je hebt net die octopus fiend en het ijsmonster fiend verslagen.. nu moet je tegen die kerel zelf.. ik krijg hem niet dood.. iemand tips hoe je hem het makkelijkst af kan maken ? _O_
     
  5. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Je maakt best eerst de mannetjes op de achtergrond dood ( ik d8 dat het er 16 waren! ) en dan moet je je concenteren op de 'echte' eindbaas. Terwijl je met die 16 mannetjes bezig bent, moet je natuurlijk wel nog opletten voor de eindbaas, want anders steekt ie je op z'n lans ;) .
    Veel succes :)

    Edit: Als wapen zou ik het gewone drakenzwaard nemen.
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  6. Tjeetje18

    Tjeetje18 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Hai Peepz,

    Oke jullie hebben deze vraag vast al eerder gehad, het gaad over die skelet in the monastery ik kom er niet voorbij, nadat ik het offer gegeven heb (die beker) komt dat beest tot leven.. En moet ik dus als de sodemieter op z'n poten hakken..
    Maar ik heb teweinig health elixers (1tje maar namenlijk) dus ik ben elke keer in NO-time dood.. En blokken.. cha.. Elke keer dat ie die botten gooit gaat er toch wat af..
    Heeft iemand een idee hoe ik hem hardhandig en snel kan verslaan?? Ander wapen nemen dan m'n zwaard??! Alvast bedankt..
    Tjeetje
     
  7. -HaYaBuSa-

    -HaYaBuSa- XboX 360~

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    neej je moet wel je zwaard nemen !
    maar ik hoop voor je dat je de Windmill shuriken hebt.. anders moet je het doen met de incendiary shuriken
    gewoon mikken met die dingen en als hij die botten afvuurt heel veel opzij springen.. als hij slaat met z'n klauw moet je gwoon naar achteren lopen .. !
    als je shuriken op zijn moet je op de klauw afrennen naar voren springen en op Y drukken ! dan doetie een flying sparrow attack die is ook heel erg handig !
    gwoon veel proberen dan lukt het vanzelf !
     
  8. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
     
  9. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben gisteravond voorzichtigaan begonnen aan dit spel. Ik ben gestopt in het dorpje in het tweede level.

    Maar ik merkte op, dat die healthpotions (in het spel genaamd Elixir of Spiritual Life) steeds meegaan naar het volgende level. Is het belangrijk om daar zuinig mee om te gaan. Of kun je bij wijze van spreken het spel uitspel als je aan het begin van elk level geen enkele potion hebt?
     
  10. -HaYaBuSa-

    -HaYaBuSa- XboX 360~

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wel handig om die dingen te bewaren voor volgende levels
    want het is niet zo dat je aan het begin van elk level voorzien word van allemaal mooie dingen zoals potions etc !
    alleen in het laatste level kan je ze zonder gevaar allemaal opmaken omdat je daarna natuurlijk geen gevechten meer krijgt..
    maar het is dus niet erg slim om al je dingen op te maken aant eind..
     
  11. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Je healthbalkje en je ninpo balkje worden aan het begin van het level wel helemaal gevuld dus je kan beter bijna dood naar het volgende level ipv dat je net een exiler heb ingezet. (moet je wel beetje lef hebben:p)
     
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    maar meestal kan je toch ergens in het begin van een level nieuwe halen/kopen dus zoveel maakt het niet uit
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat was ook als een voorbeeld bedoelt. Niet dat het rechts links enzovoort was:D.
     
  14. ZerafeX

    ZerafeX Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok k zit alweer vast.na da gij die skelet door zijt moete op de 2 knoppen drukken blauw en rood.de rooie weet ik oe ik erop moe drukken maar dienne blauwe wa moete er doen :confused: er zijn er stuk of 5 paalkes en die grote ballen die heen en weer slingeren.Ik oe moet ik daar doorgaan :confused:
     
  15. Tjeetje18

    Tjeetje18 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    nah oke.. gaat ie weer ben al een tijd aan het zoeken hier op het forum naar chapter Hidden underground..
    Ik kom nl. bij skeletten met een Pijl en boog op een brug.. Op deze brug gaan van die kogelballen (met punten op en neer) en daarnaast zit er ook nog van die messen die uit de grond steken..
    Ik heb geen health elixers (vind er wel 1tje in zo'n box) maar kom dus niet verder..
    Zwaar irritant..
    Wie helpt mij.. Chapter 6 of 7 Save point is igg Suspension Bridge room..
    Fielen Dank..
    Tjeetje18
     
  16. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ik weet het niet precies meer, tijd geleden, maargoed hoe versla je nou die eindbaas??
     
  17. Tjeetje18

    Tjeetje18 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke eindbaas
    Dat skelet??!
    Die moet je flink op z'n poten rammen, botten die gesmeten worden ontwijken en zorgen dat ie je niet bijt.. Want dan is het snel gedaan..
    En veel heen en weer lopen springen als je bij z'n poten bent.. En op Y rammen..
    Dan doe je speciale move.. weet ff niet hoe dat heet..
    Maar dan gaat het redelijk snel.. ik heb er ca 20 x over gedaan..
    dus ga er maar ff voor zitten..
     
  18. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ff duidelijker, de allerlaaste, dan val je van die trap naar beneden, hoe sla je die, ik moe tal me nimpo gebruiken en daarna kom je er nog een tegen hoe versla je die??
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    explosive arrows, als je die hebt schiet die op de vijand en als doodskopjes op je af komen: Vigoorian Flails. anders werkt Inferno spell nog wel op de vijand
     
  20. Tjeetje18

    Tjeetje18 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    mag ik ook antwoord op mijn vraag.. ????
    " nah oke.. gaat ie weer ben al een tijd aan het zoeken hier op het forum naar chapter Hidden underground..
    Ik kom nl. bij skeletten met een Pijl en boog op een brug.. Op deze brug gaan van die kogelballen (met punten op en neer) en daarnaast zit er ook nog van die messen die uit de grond steken..
    Ik heb geen health elixers (vind er wel 1tje in zo'n box) maar kom dus niet verder..
    Zwaar irritant..
    Wie helpt mij.. Chapter 6 of 7 Save point is igg Suspension Bridge room..
    Fielen Dank..
    Tjeetje18"
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina