Heeft iemand hier ooit een spel uitgetest in de winkel?? Weet iemand of dit kan? Ik vroeg me dit net ff af dusse, post maar raak..
je kan altijd vragen, neh? de meeste winkels die niet zo commercieel zijn *dus niet eplaza/bart smit enzo* daar magda wel, een goed voorbeeld is de 'replay' in den bosch.
Nee, maar bij de meeste winkels kan je ze binnen 2 dagen weer ruilen! Soms heb je wel van die consoles staan waarop je 1 spel kan spelen
Ik koop m'n spellen regelmatig bij een winkel waarvan de eigenaar niet moeilijk doet. Ik mag het spel best een paar dagen proberen en hij vind het ook niet erg als ik een vaker dan 1 keer ruil. Hij zegt altijd "zoek maar een nieuwe uit als die je ook niet bevalt". Ik ben wel eens 3 keer achter elkaar terug gegaan in een week om een ander spel uit te zoeken. Er zijn wel 2 voorwaarden. Ik moet er geen misbruik van maken en de games moeten onbeschadigt terug komen. Dit is meestal geen probleem. Er is ook nog een winkel waar je een spel kan kopen dat vanaf aankoopdatum 5 euro per 3 dagen minder waard wordt. Breng je een spel van 60 euro binnen 6 dagen terug krijg je 50 euro retour. Dit spel wordt dan weer in de winkel te koop aangeboden voor 50 euro. Er zijn dus spellen van 2 weken oud en in nieuwstaat die nog maar 35 euro kosten i.p.v 60.
dat ligt eraan bij welke intertoys je bent.Hier hebben ze geen gba-demopod dus je kunt het hier moeilijk proberen
Gewoon vragen. Als het niet druk is in de winkel zouden ze er niet moeilijk over moeten doen. Beetje twijfelen zal ook wel helpen misschien: "ik wil het spel gezien hebben voordat ik het koop, en laat anders maar zitten"
Tuurlijk, bij onze gameshop (gameshoptwente)www.gameshoptwente.nl(de site word slecht bijgehouden maar de winkel is top)mag je 3 spellen uitkiezen, allemaal een paar min(5 ofzow)uitproberen om een miskoop te voorkomen, hier uit hoef je natuurlijk niet te kiezen maar ja mag later niet het spel ruilen omdat je hem niet leuk vind, natuurlijk wel als hij beschadigd is enz, ook kun je bij deze gameshop spellen inruilen, hiervoor hebben hun tarieven, dus kun je ook 2e hands spellen kopen enz enz, goede gameshop dus ga dr een keer heen zou ik zeggen! greetz wooly
|HAHA grappig, ik had niet eens gekeken wie deze tread gemaakt had en toen ik daar aan dacht dacht ik, he shit hij komt uit oldenzaal, he man de gameshop is in hengele, lekker dichtbij, de moeite waard om heen te gaan. Lekker goedkoop en goede service! greetz wooly
Bij gameshop twente in hengelo mag je je games altijd uitproberen als je wilt, er staat een ps2,xbox,gamecube,nitendo enz . bij de kassa.
in nijmegen bij de mistery media moet je het gewoon vragen, vooral handig bij 2de handse spellen die je niet mag ruilen... kijken of ze het wel doen enz... en er zit nog zo'n game winkel in nijmegen (waar ik de naam van ben vergeten) waar het ook kan...
Als ze er een eurotje voor vragen en ik mag ongeveer 5 min. ff het spel uitesten dan vind ik het best. En de winkels maken er winst op
In amersfoort mag het bij de next level. Iig een half uur, maar als je bekend staat als iemand die alleen maar probeert maar nooit koopt kun je het schudden.
In zwolle, bij games united kun je zo lang uitproberen als je wilt, je kun zelfs het spel helemaal uitspelen. Alleen moet je wel een euro of 3,50 per uur betalen (maar dan speel je wel op een tv (geen demopod) en kun je lekker zitten
Meestal Pre-order ik me games bij gcshop. Als ik een beetje zo zo over een game ben dan ga ik meestal ff naar Replay hier in Breda. Daar heb je ook nog Retro games e.d. Je vraagt het gewoon en je kan de game uitproberen .
Hier in Driebergen zit een zaak waar je allerlei hardware kan kopen etc, en ook Pc, Ps2 en Xbox games. En met een lidmaatschaps pasje mag je de game een week huren. En als de game je goed bevalt dan kan je hem kopen, dan gaat er 7,50 vanaf en ook nog 5% van het totaalbedrag.