[XOne] Xbox LAN Emmeloord, 64 mensen, 16 clans!

Discussie in 'Games' gestart door mark-jansen, 1 sep 2004.

1. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal, ik organiseer komende oktober voor de tweede maal de Xbox LAN Emmeloord! Ik hoop dat het nu weer net zo geslaagd wordt als de vorige keer! Alle mensen die er toen waren (44) komen nu weer, het maximum is nu 64. dus er zijn nog 20 plaatsen vrij...

Plaats: Emmeloord, in Flevoland (Noordoostpolder)
    Datum: hoogstwaarschijnlijk 9 oktober
    Prijs: € 7,50 per persoon
    Spel: Halo, er wordt gespeeld in teams (clans) van 4 personen.
    Eten/Drinken: Gratis avondeten en tevens gratis drinken voor de hele dag.
    Meenemen: Iedere clan moet één Xbox, 4 controllers en één tv meenemen (liefst een redelijk grote) en natuurlijk Halo (heb je nog extra Xbox-en of Halo's liggen in één clan neem deze dan ook mee!!!) Neem ook andere multi-player spellen zoals Unreal Championship, SC: Pandora Tomorrow, CounterStrike en Dead or Alive 3.
    Switches: Deze zijn nu aanwezig, hier hoef je dus niet voor te zorgen.
    Beamers: er zijn er zeker twee aanwezig, we kijken nog of we hier vier van kunnen maken...
    Regels: er wordt CTF Pro gespeeld met 100% health, shields on, no radar (maak deze game vast aan op je Xbox voordat je naar Kyhan XLE toekomt, anders kost dit alleen maar tijd). In tegenstelling tot de vorige XLE mogen alle wapens worden gebruikt en mag ook Invisibility en Over-Shield worden opgepakt.

Je kunt me als je vragen hebt ff een pm sturen, of replyen ;)

Meld-u-aan... _0/

*Edit: prijs is nu vastgesteld...

Laatst bewerkt: 16 sep 2004
  2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Is het een beetje fatsoenlijk te doen om via het openbaar vervoer te komen? Zitten er stations dichtbij etc.?

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    hoe zit het met prijzen, zijn die er te winnen?

4. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het niet, dan zullen er mensen komen die alleen maar komen als er iets te halen valt. Ik ga liever voor de fun, dan dat het 1 groot slagveld daar wordt 8)

5. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    is het alleen 4tege4? En echt alleen bedoeld voor (vantevoren bepaalde) groepen tegen elkaar? want ik moet zegge dat ik een aardig potje halo kan, maar als ik met een clan moet kome van 4 zijn wij SAMEN niet van bijster goede kwaliteit.

6. Un-Xist

Un-Xist Depraved Soldier

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste HALO lans zijn 4-4!!! Ooit iemand naar de LAN van Roosendaal geweest?? dan ken je t vast wel.

7. fetEX

fetEX Guest

moet ff mijn clan bij elkaar schrapen en dan zal ik ook wel komen.
    stuur ff een p.m naar me met een site of zo als je die hebt en dan laat ik wel van me horen. ,

greetz, Vincent

8. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    @stealthviper: er is een station, maar dat zit niet echt dichtbij het buurthuis....
    @Sostic: Ja, we worden gesponsord, ik weet zelf nog niet wat deze prijzen gaan inhouden, maar ze zullen de moeite waard zijn... Er is iig voor de persoon die de beste ratio kills/deaths heeft óf een Xbox Console óf een Xbox Lightgun te winnen! (we kijken nog even wat de mogelijkheden zijn...)
    @Tigerstyle: het is inderdaad alleen 4vs4, je kunt ook wel alleen komen, dan betall je wel 7,50 alleen daar heb je dan niet zoveel aan omdat je niet meespeeld in het tournooi...
    @FetEx: uve got pm...

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Joepie 8)

10. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

We speelden voorheen altijd met vrienden sidewinder, en dan deden we aan deze spelregels omdat we dat zelf allemaal leuker vonden...

Nu we het tournooi groter maken moeten we toch doen wat de meeste mensen het leukst vinden en dat is gewoon het spel zonder beperkingen O-)

Maar verder bedankt voor je intelligente bijdrage _0/

8)

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    het is raar dat de kans er was dat je sommige wapens niet mag gebruiken of geen power ups mag pakken, die zitten er niet voor niets in. Dat bedoelde ik er dus mee.

Hoe zit het met bereikbaarheid?

Laatst bewerkt: 2 sep 2004
  12. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Check, deelnemer erbij!!! Gefeliciteerd!

Laatst bewerkt: 5 sep 2004
  13. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    @ sostix, emmeloord is bereikbaar via A6 (ligt eraan) en via bus (het is dan wel een flink eind lopen naar de zaal...
    @Pl0p: heb je ook 3 anderen om mee te nemen...:)?

14. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    na mijn lan vtel ik het je, misschien is daar iemand die mee wilt doen..

15. frank1988

frank1988 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook 1 van de organisatoren (met verkeerde naam ... hier word aangegeven dat ik frank heet ... is michel :9 :D )
    maar er zijn mooie prijzen te winnen ... ook verschillende xbox artikelen die niet in de winkel verkrijgbaar zijn !!!

16. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens aan, the dynamique duo of XLE... 8) ...

"Ik zou het woord 'modchip' niet uitspreken, maar 70 euro wel." RaAr... :confused:

17. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke maps gaan er gespeeld worden? :)

18. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    We delen de clans in, in twee poules:

-BloodGulch, CTF PRO (zonder restricties)
    -SideWinder, CTF PRO (hierin mogen geen bazooka's worden gebruikt, omdat het spel anders uitdraait op een n00b-blast-and-cannon-game _O_ ...

_0/

19. TheWalrus

TheWalrus Guest

Dat tweede...... Noob..... Rocket launcxher zijn fijn in dat level, vooral om auto's af te knallen. Met een sprongetje kun je die rockets al ontwijken. Dan is snipen misschien nog meer noob........ Wat is noob eigenlijk? Kun je dat eten?

20. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, n00b is best te eten.......dipsausje dr bij...

Maar het is gewoon een feit dat als je rocket-launchers toestaat het toch alleen maar met dat wapen geschoten gaat worden...

Ik vind het btw ook wel jmmr dat gasten die toch niet meedoen met de LAN wel de boel af komen zeiken...:mad:

Deel Deze Pagina