Waar, in welke partitie en welke map worden savegames opgeslagen? Ik wil een backup maken, maar weet niet welke map te kopieren.
Volgens mij heb je je box gemod, een xbox heeft namalijk geen mappen waar je savegames naartoen kunt kopieren! Over modden en illegale praktijken word hier niet gepraat, dat zijn de huisregels! greetz wooly
ff ter info. Ik ben mijn Xbox inderdaad nu aan het modden,.... casemod that is Ik heb dus nu mijn Xbox hdd eruit gehaald en will hem in mijn externe hdd behuizing gestoppen om er een backup van te maken. Maar zie nu dat mijn pc hem niet herkend. Gaat dus niet door, backup maken Maar even ter discussie: Maar wat is er trouwens mis met een modchip in je xbox stoppen? Het is mijn eigendom. Dus ik mag er mee doen wat ik wil. Als ik hem wil modden dan mag dat. Zolang ik maar geen illegale games (kopieen of downloads) speel. Zou ook wel erg vreemd zijn als je een pc koopt en er geen andere videokaart in mag stoppen Modden om hem als mediacenter te gebruiken zie ik niets illegaals in.. (weet trouwus niet eens of het downloaden van een game illegaal is. In Nederland is alleen het aanbieden van illegale software strafbaar)
het is inderdaad jouw eigendom ... maar op deze site gelden gedragsregels en daar is een modchip taboe lees de FAQ eens en deze aankondiging het klopt trouwens dat je HDD niet in een PC kan lezen hij is beveiligd
Ik zal mijn vraag ook even veranderen nadat ik erachter ben gekomen dat mijn XboX hdd niet 1 op 1 op mijn pc werkt. Is het mogelijk om de Xbox hdd te backuppen? (zonder geheugenkaart) Dus naar mijn pc....
Ook al is het modden opzich niet illegaal... haast alles dat er op volgt is dat vaak wel. Daarbuiten is er besloten dat er op dit forum niet over modden wordt gesproken... Dicht dus