1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    die":mad:" was dat t kut was dat ie er niet meer is...niet om jou aan te vallen...relax...

    tuurlijk, hoe meer hoe beter...als je nog nieuwe enerverende dingen hebt gedaan...maak er extra veel foto's van of een tutorial;):p
     
  2. Panna

    Panna .dMs

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    check mijn edit ;) .
    btw, ik heb foto's gemaakt hoe ik de jewel eruit gezaagd heb, helaas geen foto's van hoe ik mijn jewel eraf ge kregen heb, want dat ging gruwelijk mis aangezien ik en te vroeg begon te wrikken en daardoor mijn jewel verpeste, en mijn jewel half wegsmolt |:- |:- |:-
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    zet t ff tussen [img ] [ /img] tekens, of als het grote foto's zijn tussen [plaatje ] [/ plaatje]

    dat is wat makkelijker kijken en ziet beter uit:)...



    ajoooaaa....ziet er goed uit, originele jewel. ga je er wat onder gooien?
    je kunt je case btr in de vriezer gooien en dan met een hamer op de achterkant tikken/slaan. dan plopt ie er uit zonder beschadigingen:).
     
  4. Panna

    Panna .dMs

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah btje laat voor datte :'-(
    maare ik wil er graag een rode cffl eronder gooie, ik heb een 1.4 xbox en dus geen videokaartFAN, en dus ook geen aansluiting daarvoor. hoe moet ik dan power voor die cffl krijgen? en hoe dik is een cffl? inverband met die gril enzo

    b.t.w thankz for the props :D :D :D _0/ _O_
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    een ccfl is helemaal niet dik, tpast in de rand van een fan, dus kan t nie dik zijn...
    CCF(cold cathode fan light:))

    lees de laatste pagina's toch maar door, wordt in 1 keer weer eens een keer wat nuttigs gezegd:p
     
  6. Panna

    Panna .dMs

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm molex splittertje, zijn die duur? Kben namelijk een arme neger 8) :+ , en moet ik een speciale hebben als ik mijn ccf erop wil aanluite?
    veel vraagies hebk he :) :)
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    geen idee of ze duur zijn, heb geen ccfl. ik praat nu dus wat ik uit alle andere pagina's heb geleerd:D

    op de ccfl zit als het goed is gewoon zo'n zelfde aansluiting als waarmee de hdd stroom krijgt.:)
     
  8. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Panna : Ik heb zelf een dubbele ccfl voor 9 euro gekocht en daar zat al een molex splitter bij. Een enkele ccfl zal dus minder duur zijn en een dubbele past niet onder de kap (wel bij de fan, met veel gedremel :9 ). Dus ik adviseer een enkele ccfl.

    @ !SiC! : Het lijkt me toch netter om een site voor de FAQ te maken. Het is mijn mening, maar als gerjan toch al een hoop heeft gedaan, moet het wel te doen zijn.
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ja, het valt juist tegen wat gerjan heeft gedaan(no offense), hij heeft het je toch gestuurd? dat was alles...anders mail ik het ook nog wel ff naar jou. heb btw nieuw mail adres, geen nieuw msn adres...
     
  10. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Met rode ccfl's moet je uitkijken, die zijn namelijk niet geheel rood maar neigen naar roze (ik heb er zelf 1). Ik heb mijn ccfl toen omwikkeld met roze doorschijnende papiertjes (die bij van die zuurtjes zaten :9 ) en dan is het licht mooi rood ipv roze. Handige tip dus als je een rode ccfl plaatst
     
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    tzal in de FAQ komen:)
    zijnd at zuurtjes?ik dacht wijnballen:p
     
  12. Panna

    Panna .dMs

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, dus rood is gevaarlijk }:]
    Maare, ik heb ff rond gekeken bij de zaken bij mij in de buurt, en nergens hebben ze een ccfl, vet irritant. het duurt allemaal 2 weken voor ze die shit binne hebben :'-(. Ze hadden wel van die glowdraaden ofzo. maar ik weet niet of ik die ook kan gebruiken?
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    je kunt ccfl's bestellen op regenboog.net
    glowstrings kun je ook gebruiken, maar die schijnen veelminder fel dan ccfl's, en ze zijn niet zo mooi rond. je kunt ze wel gebruiken om op de buitenkant te plakken bijvoorbeeld...aansluiten doe je weer via de molex.
     
  14. Panna

    Panna .dMs

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    he thankz voor de tip maar ik ga vanmiddag het met ledjes proberen. :9

    nu maar hopen dat het lukt O-) .

    btw waneer is die FAQ nu eens af? :) kan niet w88 _O_ _O_
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    die faq is niet van mij afhankelijk
    tutorials zijn af voor het spuiten,uit elkaar halen,controller,rood power led...
    maar die zou ik allemaal doen, de specialere moeten nog gebeuren. ik kan wel al stukjes van de faq sturen, mocht dat nodig zijn. van spuiten uit elkaar halen etc.

    dan stuur je ma een PM met je mail-adres.
     
  16. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    nou mensen ik doe het lekker simpel ik heb gewoon een skin besteld, plakken en klaar :)
     
  17. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt geen moeite om je xbox te spuiten. Met stickers heb je niet je complete xbox onder zitten, dingen zoals randjes worden niet geplakt en daarom ziet het er niet uit. Zowiezo, als je een gespoten xbox langs een gestickerde xbox zet ziet de gespoten er heel wat beter uit. Als je je xbox mooier wilt maken, zou ik dus de xbox spuiten. Kleine moeite, groot plezier. Maar het is natuurlijk je eigen keuze :9
     
  18. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Jup, mijn sticker vind ik op zich wel aardig, maar ik wil hem ook gaan spuiten *) (maagdelijk wit _O_ )
     
  19. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik wil graag ff mn xbox controller ombouwen

    kan iemand mij ff zeggen

    hoe ik mn controller moet verven (eerst uit elkaar slopen zeker :confused: )
    en hoe ik het logo eruit moet slopen en er ledjes in aan moet brengen (ik wou graag een lichtgevend logo, de kleur maakt me niet gek veel uit. en hoe je die ledjes natuurlijk verbind met de stroom toevoer)

    enne, natuurlijk waar ik goedkoop ledjes en verf kan kopen (die geschik is)

    bedankt,
    SoulFighter

    (de vraag zal missch. eerder gesteld zijn maar ik heb niet alle 155 paginas bekeken)
     
  20. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ik zou het dan ook wel willen spuiten, maar heb geen idee waar en hoe??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina