1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ok, ff lezen
    jah klopt... uhm oh dat, tjah daar kannik je moeilijk bij helpen, tip is wel: 'kill die kut zombies met je boog dan isset wat makkelijker' de 'puzzel' of 'platform ding' is meer wat van timing en geluk dus daar kannik je moeilijk helpen
     
  2. Tjeetje18

    Tjeetje18 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    het gedeelte waar ik zit heet "the chamber of the red eye" wie o wie kan mij helpen..
    PLEASE
    Ik moet over die brug.. waar die zombies met hun bogen opstaan..
    already thanx
     
  3. -HaYaBuSa-

    -HaYaBuSa- XboX 360~

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nouw bij de 1e versie van de keizer of Vigoor in level 15 "The Core"
    ik heb gehoord dat je veel Inferno moet gebruiken.. dus ik doe dat !
    maar dan hebbie em voor de helft dood en dan werkt de Inferno ineens niet meer... :mad: Hoe oh Hoe kan dat ? en als het gwoon zo is.. hoe moet ik em dan afmaken ?
    Alsvast Bedankt ! _O_
     
  4. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Je moet met dat platvorm naar hem toe gaan, en daan slaan zo veel je maar kunt, als hij die beams schiet moet je ze proberen te ontwijken.
     
  5. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Pijlen pakken en 3 a 4 pijlen per zombie (net als ze niet schieten) schieten.
    Ik weet niet of het de kamer is waarbij er geen brug is, maar anders moet je een pijl op de groene lichtgevende bol aan de rechterkant schieten. Dan verscheint er een brug en dan moet het niet zo moeilijk zijn. Bij de blauwen staat de brug al en moet je bij die kegels gewoon een snelle rol maken.
     
  6. -HaYaBuSa-

    -HaYaBuSa- XboX 360~

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    mss moet je daar spoiler bij zetten ORoBBeRTo.. !
     
  7. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    waar slaat dat op? hij verraad toch nix!

    't is niet alsof hij zegt dat
    doku nog leeft of dat murai slecht is of dat gamov doodgaat!

    jebus en tjeetje18 ik heb je al geholpen, waarom vraagje dan nog een keer om hulp bij hetzelfde! daar kannik echt pissed van worden...
     
  8. Tjeetje18

    Tjeetje18 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    SOrry Zephyrus...Maar ik had in eerste instantie nix gelezen van jou..?? Althans ik had geen duidelijke uitleg gezien.. Sorry.. was niet mijn bedoeling na uitleg gehad te hebben nog een keer om uitleg te vragen..
    Groeten Tjeetje _O_
     
  9. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    die ballen met spikes hangen aan een houten stok. boven die stok heb je ook van die kristallen. schiet daar een pijl op en die dingen gaan een stuk langzamer .. zo moet het makkelijk lukken.
     
  10. ZerafeX

    ZerafeX Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit terug in die klooster.Waar die baas komt de zus van rachel(of hoe ze ook noemt)Ik kan aar nie verslaan.
     
  11. Gandwarf

    Gandwarf Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ook (een van de) moelijkste in het spel. Vooral geduld hebben, goed blokken en ontwijken. Spring + y voor de aanval gebruiken en als ze stunned is ice-ninpo erop.
     
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    of inferno die werkt ook, maar dienontwijkt ze vaak dus niet te vaak gebruiken
     
  13. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in level 2 (kheb ninja gaiden net geleend van me neef) en ik zie daar een paar van die beelden, 1 mist de kop, oke dat hoofd heb ik gevonden en er weer opgezet, maar nu ben ik al bij de eindbaas en denk nog aan die grote steen waar een barst in zit, ryu heeft het erover dat je die groter moet maken, hoe>??? Wie kan het me vertellen, alvast bedankt

    greetz wooly
     
  14. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, als je 9 van die steentjes hebt dan wordt je levensbalk groter dus hebje nix over
     
  15. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0

    die basten in de muur (als je dat bedoeld ) kan je pas later in het level openmaken.. met grotere wapens
     
  16. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0

    wat bedoel je daarmee ? dat je nix meer over hebt ?
     
  17. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ahh neehj hebbet verkeerd gelezen ik dacht dattie het over de Life of Gods had ;)
    en 'over' moet 'aan' zijn. Jebus ik typ de laatste tijd slecht....
     
  18. -HaYaBuSa-

    -HaYaBuSa- XboX 360~

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben int laatste level, ik heb geen potions/elixers of wat dan ook meer...
    iemand tips hoe ik de eindbaas het beste kan verslaan zonder dat ik vaag word geraakt.. ?
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2004
  19. ZerafeX

    ZerafeX Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok.K zit in milityre basis.Ik verlies altijd veel potions bij de tanken.Ze zijn echt moeilijk.Ma das nog nix vergeleken me die helikopter(is de helikopter den baas?)Ik kan nie door die helikopter :'-(En nog iets oe pak ik die scarab int werehouse da op ne trein ligt?

    PS.als gij ne level ebt verslaan na da de punten werden geteld staat er altijd dan op "HEAD NINJA" of NINJA DOG" waarvoor dient da?
     
  20. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    @Zerafex: Je moet pal naast die tanken gaan staan en dan ff een pijl richten op dat mannetje erboven op(ninpo gebruiken 'art of inferno' kan ook) dan gaat hij ff weg en schiet je met apfds cores pijlen op de tank, dit moet je herhalen.
    De helikopter is een kwestie van goed mikken met de boog.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina