[XOne] kabeltje splitten? voor xbconnect

Discussie in 'Games' gestart door wmdd, 2 sep 2004.

1. wmdd

wmdd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen.

Ik heb nu dan die xbconnect aangesloten alleen ik moet nog een kabel van de router naar mijn xbox. nu heeft mijn broer wel voor z'n pc een internet kabel vanaf de router naar zijn pc. kan ik daar geen mondstukje voor kopen dat die kabel in 2 kan splitten. Dat er een naar mijn xbox gaat en een naar mijn broer. Ik hoop als jullie snappen wat ik bedoel.

Alvast Bedankt.

2. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. wmdd

wmdd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. ik bedoel eigenlijk. we hebben een router en er gaat vanaf de router een kabel naar de pc van mijn broer. Maar als ik ook zon kabel moet moet mijn vader weer een kabel door de muur steken dus d8 ik misschien kan ik die kabel die al naar m'n broers kamer gaat splitten dan hoefd er ook geen andere kabel door de muur. ik hoop als je nou weet wat ik bedoel

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hub kopen is voldoende ... maar kon dit niet in de centrale xbconnect topic .. nu heeft niemand iets aan deze info :mad:

5. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    //edit zie post fardo

Laatst bewerkt: 3 sep 2004
  6. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mischien tijd voor een tweede, alhoewel ik er niet zo vaak kom, vind ik hem erg onduidelijk en onhandig geworden.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dat kan met een hub of switch

8. wmdd

wmdd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en wat kost ongeveer een hub of een switch. sorry ben niet echt zon pc techneut

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    10-5000 euro

je hebt aan een goedkope versie voldoende ... maar de pijs varieerd bij de plaatselijke computer boer

ps ... je kan je xbconnect vragen beter in de centrale thread kwijt ... want nu hebben andere er niets aan

Laatst bewerkt: 3 sep 2004
  10. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik snap het probleem niet, je kan toch 2 kabels door hetzelfde gat in de muur laten gaan? Of is het gat zo klein?

11. eXpy NL

eXpy NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox connect werkt alleen als je via 2de netwerk kaart met een crosscable je xbox aansluit via deleb van je verbinding op je pc :)

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee hoor ... xbconnect werkt gewoon via het netwerk

13. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik wou net zeggen, ik heb hier gewoon een router staan waarop mijn pc en xbox zijn aangesloten en het werkt perfect.

14. wmdd

wmdd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FF ontopic.

Kan iemand met top spin of Dtm (pro racing driver 2) mij ff toevoegen hoe hun een spel openen of een spel betreden en kunnen ze dat mij ff uitleggen. al vast bedankt
    sjambek87@Hotmail.com

Deel Deze Pagina