Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. j3r03n

j3r03n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar uit die gast kan ik verder niks krijgen dan kijk maar een beetje rond :confused:

2. j3r03n

j3r03n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik snap nog steeds geen zak van een quest waar ik achter een complot moet komen zit nu bij zo´n gast in de barracks en die zegt alleen tegen mij take a look around :confused: dsa een quest van imperial legion

Laatst bewerkt: 3 sep 2004
  3. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ok ok rustig...

dit is wat je moet doen... je moet iemand in de barracks vinden genaamd die Oritius Maro heet, eerst wil hij niks over een complot vertellen dus je moet em briben of admiren... Als je de rest zelf wilt uitvinden moet je het volgende niet lezen...

hij leidt je naar een kamer waar via een deur in de vloer je bij Arius Rulician komt praat met hem en maak het slot open van het kistje dat op het altaar ligt. Pak het papier en Arius Rulician zal je aanvallen maak hem en Oritius Maro dood en ga naar Darius...

4. j3r03n

j3r03n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wil meer weten want daar was ik al en heb ook al die sleutel gekregen maar kom nu niet egt verder

5. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm... wacht even er zit een papier in dat kistje die moet je dus pakken en aan darius geven
    :confused:

6. j3r03n

j3r03n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thx maar hoe kan ik dat kistje open maken moet ik een lockpick hebben ofsow en zo ja waar kan ik dat halen?

7. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    das kut als je die niet bij je hebt... je moet even naar het locklevel kijken van het kistje (dat is...?) en je security skill... aan de hand daarvan kun je zien of je een apprentice journeyman of (grand-)master lockpick nodig hebt. Deze kun je bij de Thieves guild of Morag tongue kopen (behalve de grandmaster)...

Wat ook een goede oplossing is, is wanneer je een spell open lock on touch hebt. Of een open lock scroll zoals Ekash Lock Splitter (die kan elk slot openen) en Ondusi's Unhinging (opent 40 tot 60) echter zijn die zeldzaam tenzij je wat smokkelaars grotten al hebt uitgekamt (daar komen ze namelijk heel veel voor)

8. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand een goede tip om HEEL veel geld te verdienen? Ik zag in ghostgate in de tower of dusk allemaal glazen spullen(curas zwaard helm boots enz.) maar voor alleen al een zwaard betaal je 18000 g!! en ik heb maar 4000g!!

9. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    dat soort dingen moet je niet kopen... golden saints hebben vrijwel altijd glazen zwaarden en schilden dus die kun je van hen meenemen...

het punt is alleen dat wanneer je echt veel geld wilt verdienen je een vrij hoog level moet hebben (20+) en goed moet kunnen vechten... als je dat hebt kun je naar die paarse ruines gaan (ben de naam even kwijt) en daar iedereen verslaan. Het voordeel van die ruines is dat er altijd wel een duur zwaard of iets ander ligt (op zen laagst 12000, normaal 40000/50000 en op zen hoogst wel tot 160000). Alleen dan moet je ze wel aankunnen, een goede tip blijft altijd om genoeg sujamma mee te nemen (zo'n 20) dan kun je namelijk elke vijand wel aan...

heb je iets dat zo duur is dan moet je naar the talking mudcrab om ze te verkopen, hoe dat het beste gaat moet je me maar tegen die tijd vragen...

1 ding koop NOOIT wapens of armor dat is gewoon veel te duur en er zijn veel duurdere en betere dingen vrij gemakkelijk te vinden in de rest van het spel... en ook hier mocht je willen weten over wat voor soort dingen ik het heb, vraag het me maar...

10. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de mainquest doet, verdien je automatisch zeer veel geld. In het begin zijn de quests belachelijk gemakkelijk en doodsaai ( vooral omdat je morrowind nog niet goed kent en je vaak lang moet zoeken naar een locatie ), maar van zodra je naar Urshilaku camp ( ofzoiets 8) ) mag gaan, worden de quests interessanter en verdien je er ook veel bij. Zo krijg je bv. een zwaard van 120 000 of armor van 70 000 enzo, maar dat is wel al redelijk naar het eind toe. Bovendien stijg je levels tijdens de opdrachten en leer je morrowind beter kennen.
    DUS: volg de mainquest _O_ ( je moet geen hoog lvl zijn om de mainquest te doen )

11. j3r03n

j3r03n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey waar kan ik een thieves guild vinden?

12. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    In Balmora, in de south wall corner club (ofzoiets). Als je vanuit het zuiden Balmora binnenkomt, moet je eerst naar rechts, over de 1ste brug, langs het huis van Dura-gra-bol en dan kom je bij de thieves guild. ( helemaal in de linker beneden hoek van balmora )

13. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ff een vraagje ik ben lid van house Hlaalu maar k kan 1 opdr8 niet meer doen omdat k het papiertje ben kwijt geraakt.(een verwisselde land deed uit the hlaalu records)
    als k nu zorg dat uit house hlaalu wordt gekicked (moorden/stelen) kan k dan ook lid worden van house redoran/telvanni

14. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

nope is niet mogelijk

15. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ej Elder Scrolls liefhebbers, jullie wisten het vast al, maar "The Elder Scrolls IV: Oblivion" is nu officieel aangekondigt! :D

[plaatje]http://www.elderscrolls.com/images/oblivcvr/oblivcvr01B.jpg[/plaatje]

Sweet, al in productie sinds 2002 :D

Laatst bewerkt: 10 sep 2004
  16. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    is al een tijdje bekend:)

17. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Oh is dat zo?
    Enige wat bekent was, was dat ze op de ElderScrolls site aan het aftellen waren, naar dit moment, dus ik neem aan dat het nog niet zo lang bekent is, laat staan dat mensen er vanaf weten.

Laatst bewerkt: 10 sep 2004
  18. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je dat blad ook in NL kopen? IK zou die screenshots en het hele gebeure wel willen zien.
    Het was wel ''ongeveer bekend'' maar het werd pas vandaag officieel bekend gemaakt.

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als gerucht ja. Maar nu heeft Bethesda het dus officieel bekent gemaakt. :)

20. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    kan je dan op paarden rijen ofzo?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina