moet ik nog een kaart of iets in mijn pc doen net zo als bij game spy daar moet je een netwerky maken of gaat xbox live direct op mijn adsl aansluiting
Zoals Cyrillus al zegt, heeft Xbox Live helemaal niks me je PC te maken. Alleen je Xbox, je Xbox Live abonnement, je kabelmodem en een snoertje zijn voldoende voor online gaming via Xbox Live. Natuurlijk nog wel even wachten op de service zelf.
waar moet ik dan mijn kabeltje dat in de xbox moet vandaan halen na de spliter die bij he ADSL paket zat of erges anders?
ik vraag dit om dat ik ooit eens op de site xbox.com gelezen heb dat de kosten zig beperken tot de aan schaf van het paket en de ethernet kaart en dat de kosten af hangen van hoe fansie je het wil maken maar kan het nu niet meer vinden dit stukej op xbox.com
How do I get it? You gotta have high speed, or broadband, Internet service. That's number one. If you don't have it, get it. (You don't want to be the last on the block with dial-up – that's just embarrassing.) You're also going to have to connect your cable or DSL modem to your Xbox. So you'll need an Ethernet cable for sure, and maybe some other hardware depending on how fancy you want to get with your home networking. Finally, you'll need a subscription (the introductory package is a steal—stay tuned for more information on how and where to purchase the kit ) to Xbox Live, and an Xbox game that is online-enabled. dit stukie bedoeld ik het staad op http://www.xbox.com/LIVE/xboxlive-intro.htm
Er is een verschil tussen ethernet kabel en ethernet kaart tevens schrijf je 'staat' met een T, niet met een D .
Ja, "Ethernet cable" is gewoon een stukkie UTP/Netwerk kabel. Die komt normaal uit je kabelmodem en gaat in je PC, maar nu stop je die in je Xbox. De rest bedoelen ze mee, dat als je niet steeds die kabel wilt verwisselen je dan ook een hub of splitter nodig heb. Zodat als je niet Xbox Lived, je meteen achter je pc kan en internetten zonder die kabel te verwisselen. (als ze bijvoorbeeld grote afstand van elkaar staan ofzo)
Is dat zo dan mis ik een beetje zeg jaapeman wara stond dat dan? WouteR wat had jij voor Nederlands een 10 ofzo sjeej