Hey jongens en meisjes kheb een hele belangrijke vraag kwil graag weten of iemand al iets weet over dat GTA SA na de xbox komt of verschijnt die helemaal nie meer op de Xbox??? ALs iemand er iets meer van af weet laat je het dan ff wete Alvast bedankt GR GODZILLA
Ten eerste: Deze topic hoort niet in deze fora. Ten tweede: Ik geef je pas antwoord als je in de juiste fora een topic plaatst.
in dit topic moet je wezen voor al je vragen betreft San Andreas. en het antwoord op je vraag is: we kunnen alleen maar hopen...
Jij ook hekel aan wannabee mods williewonka, me 2 scheitventjes! En ook nog over deze tread, I hope so!! Greetz wooly
Omg, wie denk je wel niet dat je bent? Alsof jij de enige bent met een antwoord haha. @Godzilla, er is nog niks over bekent, maar laten we hopen dat microsoft een aantrekkelijk aanbod maakt tegenover Rockstar
in welke fora(is dat wel een woord)hoort het dan wel thuis.Het gaat toch om een xbox game. Maar er is idd nog niet bekend of hij op de xbox uitkomt.Dus jij(en wij allemaal)zullen nog wat geduld moeten hebben
Tough guy! Tsss... Je had op zich ook wel even normaal kunnen vermelden dat er in dit XBOX games forum al een thread is over GTA SA... Toch? _0/
Is nog niet cker hoor, allen op ps2. Ik denk dat hijk volgend jaar op de xbox verschijnt, zo rond februari. LOL Wiresoutlaw, hoe lang nog tot slot?
Gaat weer de goede richting op mensen, hou het zo als je het wilt verpesten voor anderen. Maar goed, antwoord is dus gegeven (ja, ergens tussen die nutteloze reacties) en verder kan je het beste verder gegaan in de gegeven grote GTA SA-thread, voordat het helemaal gekke boel wordt hier.