Als het goed is krijg ik deze morgen binne in de winkel, schijnt een topper te zijn (Van Nederlandse Bodem dus hoe ken ut anders ) Dit belooft een waar blood/gore spectakel te gaan worde puur gericht op de gruwelen en hell van vietnam. Very interresting i'd say Check it Out
mooie site zie alleen niet echt screens van het spel zelf komen wel erg veel vietnam games uit laatste tijd
Hij is uitgesteld tot september. Ook al is de game al geheel af ze willen de game later uitbrengen omdat ze denken dat op het moment de markt niet groot genoeg is. Dit hadden ze gemerkt aan de tegen vallende verkopen van de nieuwe Hitman: Contracts. Dus het wordt waarschijnlijk nog wel even wachten tot september!
Ah shite, das nie vet, we moete ook al tot augustus wachte op The Chronicles of Riddick, vind ut langzaam wel belachelijk worde. Noujah, dont mind this post then
Zo weinig nieuws sinds het spel gisteren ( of iets vroeger) uitgekomen is . Waar is de nederlandse Trots ?? Wie heeft het spel gespeeld ? Wat zeggen de GFX & de gameplay , wat zijn de xtra mogelijkheden : co-op , arena enz ?? Of liever Conflict Vietnam ?? byo
nou de reviews die er tot nu toe zijn, geven het spel een 7 of hoger, maar nog geen review met hoger dan 8 gezien Is wel een leuk spel maar niet echt topper á la CoR jammer want ik had graag eens wat goeie nederlandse spellen willen zien...
Shellshock is dus voor de mensen die het nog niet weten sinds gisteren uit!! Ik heb wel de PS2 versie gehaald maar ik neem aan dat de xbox versie ook in de winkels ligt.. Zeker een mooie game. Veel hidden goodies, goeie muziek, zeer gepaste grfx (ziet er goed uit) en heeeel veel aktie. Kopen dus
Ja de X-box versie heb ik ook al binnen. Ik heb deze een uurtje gespeeld en het is een zeer vermakelijke game.
Ik heb het spel effe gespeeld en het speelt voor geen meter. Het ziet er niet uit, ai van de tegenstanders kunnen niks. Had veel meer verwacht van dit titel. Hmm, hoop dat de fps titel voor de ps2 beter wordt.
Het is gewoon een onwijs toffe game.Het ziet er goed uit en werkt heel verslavend,je wil steeds meer van die vietcong soldaten afknallen.Het enige nadeel aan de game vond ik dat ik em zo uitgespeeld had maar ja ik ga em nu op medium en hard spelen.STEUN guerrilla en koop shellshock je krijgt zeker geen spijt!!!!
ik vond het nogal gaar dat je van SOLDAAT in zo'n gare SPECIAL FORCES crap terecht komt...ik wil chaos enzo...niet weeeeeer een sneak spel..echt jammer, ik heb hem te koop in Xbazar voor degene..
Ja op dat punt ben ik nu ook aanbeland, ik hoop dat het niet zo blijft met al dat sneaken.... I hate those games!
hoeveel levels zitten er in shellschok nam 67 dit staat niet echt goed vermeld op de hoes van het spel zelf kan iemand me dit vertellen vr gr danny
Volgens mij een stuk of 12 wat ik me kan herinneren.. heb het spel ong drie keer uitgespeeld.. maar daar blijft het ook wel echt bij hoor! Een middelmatige game voor wat mij betreft.. maar desalniettemin leuk om gespeeld te hebben