dat soort dingen moet je niet kopen... golden saints hebben vrijwel altijd glazen zwaarden en schilden dus die kun je van hen meenemen...
het punt is alleen dat wanneer je echt veel geld wilt verdienen je een vrij hoog level moet hebben (20+) en goed moet kunnen vechten... als je dat hebt kun je naar die paarse ruines gaan (ben de naam even kwijt) en daar iedereen verslaan. Het voordeel van die ruines is dat er altijd wel een duur zwaard of iets ander ligt (op zen laagst 12000, normaal 40000/50000 en op zen hoogst wel tot 160000). Alleen dan moet je ze wel aankunnen, een goede tip blijft altijd om genoeg sujamma mee te nemen (zo'n 20) dan kun je namelijk elke vijand wel aan...
heb je iets dat zo duur is dan moet je naar the talking mudcrab om ze te verkopen, hoe dat het beste gaat moet je me maar tegen die tijd vragen...
1 ding koop NOOIT wapens of armor dat is gewoon veel te duur en er zijn veel duurdere en betere dingen vrij gemakkelijk te vinden in de rest van het spel... en ook hier mocht je willen weten over wat voor soort dingen ik het heb, vraag het me maar...
Laatst bewerkt: 3 sep 2004